leoen Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Når jeg låser bilen fra venstre framdør blir alle dørene først låst, men etter 1-2 sekund(er) spretter alle andre låsene opp igjen. (bortsett fra på den døren jeg låser fra). Hva kan være galt her? Siter _______________________________ [-] 87mod BMW 735i E32 [x] 91mod BMW 325i E36 (solgt) [x] 92mod VW Golf GT (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Når jeg låser bilen fra venstre framdør blir alle dørene først låst, men etter 1-2 sekund(er) spretter alle andre låsene opp igjen. (bortsett fra på den døren jeg låser fra). Hva kan være galt her? Sjekk om armen ned til låse-greiene er bøyd. Har vært plaget med det jeg også, fant ut at det var armen/pinnen som gikk ned var bøyd.. Bøyde den tilbake, som nytt ! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg