toniii Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Vet ikke helt hvor jeg skal plassere denne. Men uansett. Det hadde seg det at en kompis klarte å velte en øl på teppet i bilen. Det nederste teppet, det under matten fremme. Å når jeg setter meg i bilen nå så lukter det ikke så veldig bra. Så jeg lurer på hva jeg evt. kan bruke for å fjerne slik "lukt" osv. Noen som har noen tips? Siter 89' - Golf II GL 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Ta det ut av bilen... Vask det/rens det. (feks vannslange eller mer skånsomme metoder). La det tørke skikkelig noen dager før du monterer det inn igjen. Bilen kan du jo bruke uansett. Er dette for 89-modellen i signaturen bruker du anledningen til å sjekke etter rust i dørken ;) Alternativet er jo ørten wonderbaumer.... tannløs Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg