isak Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 her er en liten modd fra meg, jeg er ny i photoshopping, så det er sikkert nok å sette fingeren på... her er det focusen til en kompis som har fått gjennomgå :boxing (selv synes jeg at lakken fikk en tøff effekt) kommentarer? (sorry for dårlig kvalitet på bilde) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 pen mod... er ikke helt sikker på hva det er, men den bakfelgen er det noe rart med...hmmm.... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 For å være ny i photoshop så var det veldig bra! Lakken fikk tøff effekt, men ser litt fake ut. Ic røret er for lyst. Kanskje fjerne logoen i frontgrillen, dørhåndtak og lyktespylerne? :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 For å være ny i photoshop så var det veldig bra! Lakken fikk tøff effekt, men ser litt fake ut. Ic røret er for lyst. Kanskje fjerne logoen i frontgrillen, dørhåndtak og lyktespylerne? :) takk takk, har stusset på ic røret selv, skal legge på mer skygge der, og har også lagt merke til at det ikke skal være så mye lys på frontleppa. om jeg er i stand til å ordne på det er helle usikkert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Det du bør gjøre medd ICen er å endre litt på Color Balance å stille litt mere blått så stiller du ned lysstyrken. Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Den lakken din er alt for mørk og dominerende. Prøv min toturial på farging av biler. Dette er et demo bilde av akkurat det (det til høyre er den effekten du bruker nå): Kanskje dette hjelper deg litt? Lykke til! Stå på! :boxing Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg