JPS Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Jeg skal bytte frontrute i Golfen min...Og jeg lurer på hvordan dere som har gjort dette har gått fram??? Har dere lagt listen på plass først?? Når jeg tok ut den andre ruten, så låg det en slags "skitt" igjen rundt der hvor listen hadde lagt!!!Er dette noe jeg må ta på før jeg setter inn en ny rute?? Håper på svar!!! Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JPS Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Prøver igjen eg...;) Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 sett pakningen på ruta. legg en ledning/tau inn i sporet på pakninga legg rutekitt på anleggsflata på bilen legg på ruta press på ruta samtidig som en andre persom drar i tauet. Det er veldig greit å få med seg noen som har gjort dette før. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg