Gå til innhold

ny type øyelokk?

Subwoofah

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...

Møkk asså, mista mitt venstre øyelokk i går..Trodde det var en fugl som traff speglet mitt, siden jeg var opptatt med en melding på mobilen, hehe.

Det var når jeg kom hjem jeg først så det..For de som er lokalkjente, er det i Kårstøkrysset i Tysvær. Finner det ikke igjen..

Men Subwoofah: Du som kjøpte dine på http://www.maxam-tuning.com

Er det de med produktnummer: NI-001040? Jeg trodde ikke disse gikk over blinklysa..? Syns det er penest.

Bestiller sikkert en grill med det samme, da sparkelet fra denne begynner å bli litt for synlig...

- 1997 Nissan Primera GT

- x 1995 Nissan Primera lx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkk asså, mista mitt venstre øyelokk i går..Trodde det var en fugl som traff speglet mitt, siden jeg var opptatt med en melding på mobilen, hehe.

Det var når jeg kom hjem jeg først så det..For de som er lokalkjente, er det i Kårstøkrysset i Tysvær. Finner det ikke igjen..

Men Subwoofah: Du som kjøpte dine på http://www.maxam-tuning.com

Er det de med produktnummer: NI-001040? Jeg trodde ikke disse gikk over blinklysa..? Syns det er penest.

Bestiller sikkert en grill med det samme, da sparkelet fra denne begynner å bli litt for synlig...

Huffda. Det var kjedelige greier! Er de øyelokka der jeg bestilte ja(NI-001040) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig..Har tenkt til å høre med noen når jeg får bestilt meg vinge (sri kopi) etterhvert. Har hvertfall tatt av øyelokka nå. Snuten kom innom esso`n her jeg bor å sjekka samtlige biler. Folk fikk mangel lapper i hytt og gervær, mens jeg måtte pelle av øyelokka fort som fy, ellers ble det visning

:pisser: :coplight :ssip:

er det ikke slik at purken ikke har noe med det biltekniske å gjøre? må det ikke være bilsaksyndige som skal gi mangellapper og påbud om å ta av eventuelle deler?

Biler:

Nissan primera 97` Med styling

Nissan laurel 89` 2,8l diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en ny type som har kommet ellerno? har ikke sett de på non primeraer før

0yelokk.JPG

Er det en vakker jente som skimter bak rattet eller er det bare klokka som er blitt så mye?

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke slik at purken ikke har noe med det biltekniske å gjøre? må det ikke være bilsaksyndige som skal gi mangellapper og påbud om å ta av eventuelle deler?

Det er vel til en viss grad. Men er det noe de mener ikke er riktig kan de gi lapp om at bilen må vises på biltilsynet så de kan undersøke nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer ann på snuten du møter.. Noen er mer rasshøl enn andre. Men er du heldig så må du bare ta det av der og da

Heldig å heldig hadde vært greit om du kunne ha nekta å ta av å alikevell ikke måtte vise bilen... Men er du heldig så kan du kanskje få lov å ha delene på...

Biler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ekstra uheldig må du ta av noe der og da.. som f.eks soting.. for så å vise bilen hos biltilsynet..

Og der går de mye mer grundig til verks.. satans sønner onfiredevi

Da er du maks uheldig ja. En kamerat av meg måtta ta av soting og ekstralys (pickup) der og da, men han slapp å ta bilen til visning.

Biler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider