jas Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Lenge siden sist jeg la ut en mod her så jeg tenkte jeg skulle vise dere min siste mod.. Det er da altså en Toyota Supra som jeg har gjort følgende med: -Copy/paste frontfanger, sideskjørt og felger -Speil soting av vinduene -Liten cleaning jobb... -Lens flare -badboy panser Kan hende det kommer en update seinere... Orginal Er klar over at bakfelgen ser litt jalla ut, men den skal faktisk se omtrent slik ut... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Nå er ikke jeg noen PS-guru, men hadde det ikke vært for badboy-panseret hadde du lurt meg... Fresh fanger og skjørt, men synes ikke panseret så helt riktig ut? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Nå er ikke jeg noen PS-guru, men hadde det ikke vært for badboy-panseret hadde du lurt meg... Lurt deg? hva mener du? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Lurt deg? hva mener du? At jeg ikke hadde sett at det var et manipulert bilde... At jeg hadde trodd at det var en ekte supra som var styla... Var ment som et kompliment :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Er det meg, eller er det lit dårlig kvalitet på bildet? og plz! ta vekk lense flaren! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 ser veldig bra ut det der. veldig dårlig bilde du startet med da.. veldig pixy... hvis du hadde fjernet bad boy'en, lens flaren og de blå rutene så hadde det sett mye mer ekte ut.. på rutene kan du heller sote dem (ctrl+l) litt dårlig klipt noen steder men ikke verst... sideskjørtet er litt for mørkt. du kan også senke den. var drithøy nå Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 @ekoj: ok da skjønte jeg det... :D takker... @-zlurv-: joda det er litt dårlig kvalitet... skal vurdere å ta vekk lens flare... @-MSpeed: tror jeg skal fjerne badboy panseret og heller prøve noe annet i det området.... Update kommer muligens iløpet av dagen... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 UPDATE! -senka bilen -fjerna badlook -satte inn ett scoop -bytta felger -redigerte farge og størrelse på sideskjørt Takk til Maaa som sendte meg ett bilde av en "delebil" :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 ble bedre denna syns jeg.. hvorfor fjerna døra?? Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 ble bedre denna syns jeg.. hvorfor fjerna døra?? hehe... skulle egentlig bare sjekke hvordan det ble, men glemte å redigere den tilbake... :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 bedre bedre Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg