spnDude Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Halo.. Noen som vet hvor man får tak i plexi-panser? og noen som vet om det er lov til å kjøre med dette panseret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 ikke lov å kjøre med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 da venter jeg på forklaringen fra Joppa om hvorfor det ikke er lov :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Det er da vel ikke no som forsterker karroseriet? Men mulig det ikke er lov, for vi bor jo i Norge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Panseret ligger jo bare oppå, det forsterker vel ikke karroseriet så mye.. Tror ikke det er ulovlig heller, så en liten daihatsu charade som har plexiglass i mesteparten av panseret på streetmeet.. Eiern er på forumet her, og har posta bilde av panseret sitt i den tråden som nettop var om plexiglass i bagasjelokket.. Søk og finn :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 klart det er med på å stive opp. men uten avstiverene som er på baksida av panseret så er det ivaffal ikke lov. er ikke lov med karbon eller glassfiber. men er vel bare å drite i det vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Joppa.. hadde du kunnet funnet fram lovteksten der det står at det ikke er lov?`hadde vært veldig fint å hatt denne :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 dra å vis bilen med plexi panser på tilsynet du. så ska du få se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 altså.. poenget var at om jeg hadde hatt lovteksten hadde man kanskje klart å finne et smutthull angående f eks carbonpanser.. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 klart det er med på å stive opp. men uten avstiverene som er på baksida av panseret så er det ivaffal ikke lov. er ikke lov med karbon eller glassfiber. men er vel bare å drite i det vel. Avstiverene bak på panseret er der for å stive av panseret. Panseret i seg selv er ikke med på å stive opp bilen.Det er jo som oftest festet i kun 3 punkter (hengsler og lås) og ligger på gummiputer. Det er lov med karbon/glassfiber etc så lenge det dekker til varme, skarpe og roterende deler og ikke har skarpe kanter.Det skal også være sikret under kjøring. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 snakket med en for en stund siden om carbonpanser....undersiden var det ingenting som støttet det opp eller hva jeg skal si....de sa ingenting når han var inne med bilen så vidt jeg husket.....det er vell heller ingen som kjøper ett panser i foreksempel carbon med `papirer` på. har også sett en bil med plexipanser var meget fett på den bilen( var en civic) skal vell også gå ant å skaffe i forskjellige farger( blå bil- blått plexi osv) men det er vell en fordel å ha ett pent motorom å vise frem da:) det jeg ville tenkt på er hvordan panseret blir seende ut etter en stund av foreksempel riper... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Planen var da å skaffe et rødt plexi panser etter jeg har pussa opp motor rommet og stuff. Tenkte å bruke det bare for å ha til showoff på meet's og sånt.. Blir uaktuelt å kjøre med plexi hele tida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg