pow Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Har registrert at flere klager på lykteviskere som ikke slutter å viske osv.. Snakket med Nissan og de mente høyre viskermotor var defekt.. Det viser seg at den høyre motoren er "hjernen" som styrer viskesekvensen, altså bytt ut denne. De ville selvfølgelig ha blodpris, så jeg stakk innom den lokale høggern og skaffet meg et brukt eksemplar og dette fungerte perfekt:) Synes forresten at viskerne kler primeraen bedre enn det mange andre synes. mener at bilen får et mer helhetlig inntrykk med disse på:) må sies at grillen min er seriøst modda og dette kanskje er grunnen til at den kler viskere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Vekk med driten. :D Kan få mine også hvis du vil, fungerte helt fint den ene gangen jeg skulle finne ut hva den knappen var til. :) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.