suzukiTS Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Lurte på om denne forsterkeren kan brukes sammen med pioneer Ts-w3004spl Forsterker: Boss IQ-400_4. 4-KANALS FORSTERKER FRA BOSS, 4X210W RMS (4 OHM), 4X400W MAX (2 OHM), 2X800W BROKOBLET, 0.1% THD, SIGNAL TIL STØYFORHOLD >105db. Sub.W: Pioneer TS-W3004SPL 3000 Watt TS-W3004SPL konkurransesubwoofer er på hele 3000 W maksimal utgangseffekt og matchet med de nye Pioneer SPL forsterkerne, vil den bli en vinner i konkurranser, samtidig som den vil være perfekt i vanlige lyttemiljøer. Essensielle finesser er hentet fra toppmodellen TS-W5000SPL, i tillegg til førsteklasses, forbedret lydgjengivelse og effekthåndtering. Den nye doble membranstrukturen tåler ekstreme SPL lydtrykk, mens forsterket, lavtdempende, utslagskontrollert luftopphengssystem forbedrer holdbarheten. Større fleksibilitet på subwoofer-kassene sikrer formidabel lyd, uansett om den er montert i en større eller mindre kasse. 18 - 700 Hz 89 dB 3.000 Watt MAX 1.000 Watt RMS Dobbelsple Siter --------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Boss IQ-400_4. 4-KANALS FORSTERKER FRA BOSS, 4X210W RMS (4 OHM), 4X400W MAX (2 OHM), 2X800W BROKOBLET, 0.1% THD, SIGNAL TIL STØYFORHOLD >105db. Selvfølgelig kan disse to brukes sammen, men jeg tviler på resultatet blir no særlig. Bruk søke funksjonen her på forumet og søk på "boss" så finner du nok ganske mange innlegg i negativ retning til disse forsterkerne. Du kan jo begynne med å sjekke hvor store sikringene i denne forsterkeren er, så blir det ganske klart att disse wattene den er oppgitt med absolutt ikke har noen rot i virkeligheten:) Sats heller på en monoblokk av litt bedre kvalitet, kjøp gjerne en brukt en. Ting som høres ut til å være for godt til å være sant er som regel heller ikke det:D PS: Hvor mye du har tenkt å legge i en bassforsterker? Er sikkert noen her inne som har en brukt eller vet om noen nye til fornuftig pris:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Lurte på om denne forsterkeren kan brukes sammen med pioneer Ts-w3004spl Forsterker: Boss IQ-400_4. 4-KANALS FORSTERKER FRA BOSS, 4X210W RMS (4 OHM), 4X400W MAX (2 OHM), 2X800W BROKOBLET, 0.1% THD, SIGNAL TIL STØYFORHOLD >105db. Sub.W: Pioneer TS-W3004SPL 3000 Watt TS-W3004SPL konkurransesubwoofer er på hele 3000 W maksimal utgangseffekt og matchet med de nye Pioneer SPL forsterkerne, vil den bli en vinner i konkurranser, samtidig som den vil være perfekt i vanlige lyttemiljøer. Essensielle finesser er hentet fra toppmodellen TS-W5000SPL, i tillegg til førsteklasses, forbedret lydgjengivelse og effekthåndtering. Den nye doble membranstrukturen tåler ekstreme SPL lydtrykk, mens forsterket, lavtdempende, utslagskontrollert luftopphengssystem forbedrer holdbarheten. Større fleksibilitet på subwoofer-kassene sikrer formidabel lyd, uansett om den er montert i en større eller mindre kasse. 18 - 700 Hz 89 dB 3.000 Watt MAX 1.000 Watt RMS Dobbelsple En regle du burde lære deg, del Boss sin RMS effekt på 4, så har du reel RMS effekt. Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suzukiTS Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Kan denna være noe bedre da? http://63.246.153.74/~carzonic/product_info.php?manufacturers_id=15&products_id=64 Siter --------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Kan denna være noe bedre da? http://63.246.153.74/~carzonic/product_info.php?manufacturers_id=15&products_id=64 Nei, absolutt ikke! Skal du ha noe som trykker litt må du nok legge litt mere penger til. Eller eventuelt finne deg noe brukt! Heller det enn å kjøpe deg det greiene der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Jeg har en strøken Audison Lr-x1.400 til salgs. Brukt. 3500 Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Da begynner vi å snakke! konge forsterker. Ikke la deg lure av størrelsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Vis du vil ha mye for penga. Anbefaller jeg Rockford \, er sinnsykt bra, jeg driver å bytter ut alt av annlegg nå. skal kun ha Rockford Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Vis du vil ha mye for penga. Anbefaller jeg Rockford \, er sinnsykt bra, jeg driver å bytter ut alt av annlegg nå. skal kun ha Rockford Rockford er ikke lenger det det en gang var.... Mitt råd; styr unna! Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Rockford er ikke lenger det det en gang var.... Mitt råd; styr unna! Hvem i all verden har fortalt deg dette idiotiet? Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Hvem i all verden har fortalt deg dette idiotiet? eehhm.. kanskje han har erfart dette selv? er vel ikke sikkert det er noen som har fortalt ham det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 eehhm.. kanskje han har erfart dette selv? er vel ikke sikkert det er noen som har fortalt ham det. Kanskje du skulle la han få lov å svare selv? Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Kanskje du skulle la han få lov å svare selv? Svarer deg sikkert i morgen?! Tror jeg vet litt om den siden her av saken. Er ikke så farlig Megabillig. Du tar inn ett av dem merkene som han bruker nå også. Bare at dem er kjøpt på en litt annen måte enn av deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Svarer deg sikkert i morgen?! Tror jeg vet litt om den siden her av saken. Er ikke så farlig Megabillig. Du tar inn ett av dem merkene som han bruker nå også. Bare at dem er kjøpt på en litt annen måte enn av deg. Hva har dette med saken å gjøre? De som snakker lavt om RF har ikke filla peiling på utstyr, den hjernevasken går ikke med meg. Jeg reparerer mange merker og vet hva som foregår og hva som går igjen hele tiden. Gjør du det, eller han andre karen? Folk snakker veldig varmt om f.eks Soundstream VGA serien. Ingen nevner at disse har mange svakheter. Jeg kan ramse opp til jeg blir grønn i tryne. Fikk et tips om at Helix forsterkerne er knallvarer. Sjekka opp med en av våre reperatører i Norge som har vært borti dem FØR vi starter å selge dette merket. Der er det 2 svake komponenter som vil gi feil etterhvert. Men dette får dere aldri vite fra dem som importerer/selger dem. Så vi vil ikke starte med salg av Helix forsterkere, Sony og Boss er også banned hos oss. Mange som er happy med Boss, kanskje de ikke har prøvd noe skikkelig enda? Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Hva har dette med saken å gjøre? De som snakker lavt om RF har ikke filla peiling på utstyr, den hjernevasken går ikke med meg. Jeg reparerer mange merker og vet hva som foregår og hva som går igjen hele tiden. Gjør du det, eller han andre karen? Folk snakker veldig varmt om f.eks Soundstream VGA serien. Ingen nevner at disse har mange svakheter. Jeg kan ramse opp til jeg blir grønn i tryne. Fikk et tips om at Helix forsterkerne er knallvarer. Sjekka opp med en av våre reperatører i Norge som har vært borti dem FØR vi starter å selge dette merket. Der er det 2 svake komponenter som vil gi feil etterhvert. Men dette får dere aldri vite fra dem som importerer/selger dem. Så vi vil ikke starte med salg av Helix forsterkere, Sony og Boss er også banned hos oss. Mange som er happy med Boss, kanskje de ikke har prøvd noe skikkelig enda? Kanskje du som har så "peil" og er så "seriøs" ikke skal slenge så mye dritt om andre merker her inne på forumet? Folk må få lov til å ha sin mening og jeg mener vi i bransjen bør holde oss for gode til å snakke dritt om hverandres produkter....eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg