-zlurv- Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 jeg prøvde meg på en litt tøff Ford...Si ifra hvis det er ting jeg skal forandre på, eller gjøre! ;) orginalen Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 En liten update! :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Drit fet! Blink lyset foran så for mye destuareted ut da. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Drit fet! Blink lyset foran så for mye destuareted ut da. takk takk :D skal se hva jeg kan gjøre.. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 sånn... en liten update igjen! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Du begynner virkelig å komme deg! :D Stå på! :boxing Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Du begynner virkelig å komme deg! :D Stå på! :boxing Jo takk takk! :) en liten update til.... denne var morsom og modde! :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Jo takk takk! :) en liten update til.... denne var morsom og modde! :D hehe... Ja, du finner sikkert mange sånne... Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 hehe... Ja, du finner sikkert mange sånne... Har kanskje du en kommentar til min MonsterMonster.co.uk mod? Ingen som vil kommentere... :( Vær flink og kommentere jeg da! *stolt* :p hehe Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Noen andre som vil si noe om den? forandringer, etc? :biker Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-max Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Dritkongesjef! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 hehe takk takk Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes190E Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 drittfeit mod :pray men syns det er noe rart med mønstre på bakdekket, eller er det bare meg Siter Mercedes 190e 2,3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 drittfeit mod :pray men syns det er noe rart med mønstre på bakdekket, eller er det bare meg tror d bare er deg, for jeg har bare skiftet felgene... Btw: liten update med Xenon lys! takker for hjelpen Maaa! :pray Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Hehe... Xeon er en Intelprosessor:P Xenon er lyktene;) Kult med Xenon, selv om jeg ikke syns det synes så godt... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg