-cardudde- Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Hey! Modda en A4, første gang jeg lager cab, mener at det ble helt greit, ble fornøyd ivhertfall:) Måtte brushe litt for å få det til å passe. Det som er gjort: -Senking -Ice i bagasjerommet -LCD skjermer i hodestøttene -Eksospotter -Nye rims -Speil på bakken -Nye baklykter(måtte brushe litt for å få de til å passe) Noe jeg har glemt? Oja, bilde: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Hvis dette er första gången som du lager cab så er det helt greit !! Slett 1.9 TDI, det ser fult ut (ingen ska ju veta att det er en diesel), og pottene kan vara litt högre upp. Men bra mod !! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Bra mod ja. Clean bakluka så blir det bedre. Er litt feil lys på de pottene, men. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Ser ut som felgene forran er bredere enn de bak Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Takk for alle kommentarene!:) Får se om jeg gidder å fikse noe mer på den:) Noen andre som vil kommentere modden? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Fet modd! Men skal ikke dørene være lengre? Dørene på en to dørrs er lengre en på firedørs.. Dørene foran altså.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 tryr u får flere komentarer hvis u begynner å komentere moddene til oss andre her på forumet;) *trur JG da*:P fin modd d der.. men speilet/eller hva d skal være,ser ikke bra ut.. å felgene forran er breiere en de bak;) men en fin modd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Den kommentaren var litt tynn tror jeg, Glacius får vel ikke så få kommentarer?;) har vel mer med å gjøre at han kanskje ikke gjør så veldig mye, og at alt kan kommenteres med to-tre kommentarer;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Update: Skifta ny bakgrunn, ble ikke så bra men poster ut likevel.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg