bjornrim Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Har en Golf 1,8i. så har jeg en 1,6 gti motor liggende. lurer på hvis jeg setter over toppen fra den motoren om d blir noe mer effekt og om det går an? d er vel kanskje litt større ventiler og bedre komp i denne toppen kanskje? noen som vet? Siter Bjørn Tore Rimol Tidligere biler Golf 2, Audi 100, audi 90 Nåværende biler Passat 1.8T og Ford cortina mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 1,6GTI? hva har den stått i? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 1,6GTI? hva har den stått i? Er ikke 1,6 Gti standard i golf I da? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Er ikke 1,6 Gti standard i golf I da? jo det er den .. men lurer på om 1,8i motorn har 9 (som gassern) eller 10 i komp som gtien det du kan gjøre er å skaffe deg en 1,8 gti motor og sette den i ettersom den ser lik ut utenfra .. ingen behov for godkjenning :) Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornrim Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 så dere mener det ikke har noe for seg og sette over denne toppen? Siter Bjørn Tore Rimol Tidligere biler Golf 2, Audi 100, audi 90 Nåværende biler Passat 1.8T og Ford cortina mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 For det første vil det ikke ha noe for seg å bytte topp reint effektmessig (1,6L GTI skal, såvidt jeg husker, også ha de små ventilene. Dersom noen har tilgang til Familiealbumet kan dette be-/avkreftes). For det andre har 1,6 GTI forbrenningskammerne i stemplene (toppen er helt flat), så det vil ikke passe reint fysisk. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornrim Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 For det første vil det ikke ha noe for seg å bytte topp reint effektmessig (1,6L GTI skal, såvidt jeg husker, også ha de små ventilene. Dersom noen har tilgang til Familiealbumet kan dette be-/avkreftes). For det andre har 1,6 GTI forbrenningskammerne i stemplene (toppen er helt flat), så det vil ikke passe reint fysisk. Okei da vet jeg d, takk;) Siter Bjørn Tore Rimol Tidligere biler Golf 2, Audi 100, audi 90 Nåværende biler Passat 1.8T og Ford cortina mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg