MSpeed Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 jada. en kjapp mod fra meg. har bare brukt ca 30min på denne så den er ikke så veldig bra... hjalp heller ingenting at kl er 04:00 nå og man ikke er helt edru :aug: er faktisk ganske mye som er forandret, endel småting, som refleksjoner og farger... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Ser ikke særlig realistisk ut, men for all del: Bra jobba! :D Du burde drikke oftere :P Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Ser ikke særlig realistisk ut, men for all del: Bra jobba! :D Du burde drikke oftere :P hehehe... sant og! Bra modd! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 fet den der MSpeed :p 30min er ikke værst faen på tide at jeg setter igang igjen Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 har byttet litt stil nå. går mere for en artistisk stil enn ekte... Nedi: ja, det er på tide du begynner igjen:P Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 har byttet litt stil nå. går mere for en artistisk stil enn ekte... Nedi: ja, det er på tide du begynner igjen:P Ser det er blitt litt Zein'ish ja, men det er da ikke ille =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Den bilen er bare helt rå.. Er nesten ikke vits å pimpe en slik bil som er laget så fet i utgangspunktet, vanskelig å lage noe som blir fetere på en fet bil:) hehe.. Men Mspeed, stilige endringer på den for det!! Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg