Gå til innhold

Adapter til fronthøyttaler

Ranger emnet


skrhel

Anbefalte innlegg

Har to fronthøttalere på 5.25" som skulle vært montert i sidedør på en golf 3 (8" "åpninger"). Lurer i den annledning på om det er noen som vet om, evt. hvor jeg kan få ta i det ?

Altså adapter fra 8" til 5.25" !

 

takk for hjelpen..

VW Transporter 1996 (Russebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to fronthøttalere på 5.25" som skulle vært montert i sidedør på en golf 3 (8" "åpninger"). Lurer i den annledning på om det er noen som vet om, evt. hvor jeg kan få ta i det ?

Altså adapter fra 8" til 5.25" !

 

takk for hjelpen..

Slikt har jeg aldri sett noe sted, men hva med å klippe ut en adapterring av en blekkplate eller skjære ut noe i tynn kryssfinèr? Da får du sikkert på de orginale grillene i bilen også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt har jeg aldri sett noe sted, men hva med å klippe ut en adapterring av en blekkplate eller skjære ut noe i tynn kryssfinèr? Da får du sikkert på de orginale grillene i bilen også:)

 

Ok, mener å huske at jeg har sett det før. Får vel gå for et lite prosjekt med blekkplate (eller passende materiale), burde fungere like greit det. Får desverre ikke brukt orginalgrillene fordi de er tette (ikke vet jeg hvorfor?). Men griller er vel ikke noe problem å få tak i ?

VW Transporter 1996 (Russebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, mener å huske at jeg har sett det før. Får vel gå for et lite prosjekt med blekkplate (eller passende materiale), burde fungere like greit det. Får desverre ikke brukt orginalgrillene fordi de er tette (ikke vet jeg hvorfor?). Men griller er vel ikke noe problem å få tak i ?

Grunnen til at de er tette er ene og alene att Møller skal tjene mere penger. Ring Norsk Bildelsenter og hør hva brukte koster før du evt kjøper nye hos Møller. Eller du kan jo sitte å borre opp alle hullene i de du har:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår