Volvo240R Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Fikk igjen felgene mine fra lakkverkstedet i dag :D Topp resultat! Felgene var skikkelig kantkjørt - jeg "takserte" de som håpløse. Bilde før oppretting: Slik så det ut over store deler av felgene! Felgene etter lakkering, en farge som ingen andre har :D : Ikke noe å sette fingeren på her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Looks good! Mye måtte du ut med? Pulverlakk. går jeg ut ifra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Looks good! Mye måtte du ut med? Pulverlakk. går jeg ut ifra? Pris er ikke avklart - men ble ikke billig. Ikke brukt pulverlakk nei. Men noe spes som han fortalte om. Han er lakkerer på profisjonalt nivå så han vet hva han driver med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 nydelig jobb, så R-felgene som 18"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 nydelig jobb, så R-felgene som 18"? R-felgene er 8x18'' ja. Uff, skal legge på nye Prielli dekk på de i morgen... "Grue seg" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 hva legger han i "sårene"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 ikke pirellie da :( så dårlige dekk på så fine felger.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 hadde vært fett med annen farge inni R'en.. feks rød? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Skal ha clean stil over felgene - derfor er rødt bannlyst! Og hvilken erfaring har du med Pirelli P-Zero Rosso Mambo? Prøvekjørte bilen i dag med hjulene - ikke antydning til sporing, dvs at jeg har bedre følesle med Rosso-dekkene enn med Pilot Sport-dekkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 de bråker, og blir lett kulete? sånn er min erfaring med dem. og det er fler enn bare ett sett (pga garanti) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Har ikkje du et sett med 17'' R-felger og? *hmm..lurer* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 de bråker, og blir lett kulete? sånn er min erfaring med dem. og det er fler enn bare ett sett (pga garanti) Rart alle R-versjonene fra Volvo har akkurat slike dekk.. Bilen min går heller ikke lydløst med tanke på motor og drivverk så hører ikke no dekkstøy :D Ellers er det sant at de bråker litt - hørte det når jeg kjørte S60R med slike dekk. 17'' R-felgene er solgt - tøffere med 18'' :D Bilde av bilen med nye hjul :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 :pray :pray :pray :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 jepp ;) fin fin bil ;).. men sier bare at pirellie dekka blir fort "urunde" og kulete, har skiftet dekk på fler biler på jobbe, og har egen erfaring med dem også. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 jepp ;) fin fin bil ;).. men sier bare at pirellie dekka blir fort "urunde" og kulete, har skiftet dekk på fler biler på jobbe, og har egen erfaring med dem også. Hmm... De dekkene som satt på de felgene var Rosso dekke det også - de var helt runde, ikke kulete eller. Og denne bilen er jo ikke den som går mest av alt her i verden! P-Zero Rosso dekkene er jo ikke direkte billige eller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg