Gå til innhold

Clutsh sylinder

Ranger emnet


volvovassdal

Anbefalte innlegg

vet at denne tråden bør ligge på 700 formumet, men d er hær alle er så..

jeg har en 740tic som clutsh sylinderen takka for seg hær om dagen på

(hydraulisk sylinder isteden for vanlig wire)

sto faktisk i et lyskryss i full rushtrafikk i trondheim når d skjedde, å kom meg ikke av flekken Devil

når bilden og jeg endelig kom oss hjem, så plukka jeg av sylinderen og åpna den, å fikk konstantert at den lille O ringen inni hadde fått d.. så jeg bestilte nytt rep-sett, klaska d sammen, men når jeg skulle lufte, så sa d poff, å bremseveska rant som bare fy.. den nye O ringen daua å :mad:

jeg tenkte så som så, og fikk tak i en brukt sylinder som var tett.. så jeg satte den på, men d samme skjedde igjen, huff!!!!

så dro jeg på mekonomen å bestillte en flunkende ny sylinder som nesten kostet 1300kr.. jeg fikk den i dag, satte den på.. men d samme skjedde når jeg skulle lufte den også.. hyyl

hva skal jeg gjøre? noen som har vært borti noe lignende?

Det skal legges til at når jeg lufta, så trengte jeg såvidt å trampe på pedalen før O ringen tok kvelden.. var som å trampe på en dun pute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår