colle Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 modda denne golfn for en stund tilbake nu. blandan med en concept r og mekka felgene ut fra 2 forskjellige. måtte brushe om litt fronten for å få den til å passe, men ble fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Oi oi oi! :) Meget pent. Det der var den samme bilen som jeg moddet første gang. Hehe... Din ble litt bedre ;) Men: Det er for lite skygge under hjulene, også er fronten litt for høy. Og når det gjelder det scoopet, så likte jeg det ikke helt... Men, men... Meget bra! Stå på! :boxing Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 mindre bilde hadde vært fint, hadde sluppet å scrolle til venstre og høyre hele tiden da;) fronten er fet! men siden på bilen er litt rar. luftinntaket er litt kantete og rart, også ganske blurry Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 mindre bilde hadde vært fint, hadde sluppet å scrolle til venstre og høyre hele tiden da;) fronten er fet! men siden på bilen er litt rar. luftinntaket er litt kantete og rart, også ganske blurry Helt enig.. Denne var kul, digga fronten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knemor Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Synes den ble fet jeg.. fronten var jo helt RÅÅÅ!... Men som sagt tidligere, er noe rart med siden på bilen..:D Siter ------------------------------- 1987 Saab 900 Turbo Intercooler 155hk Selges! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=793493 ------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Veldig stilig ja :) Litt for "blury" på luftinntaket på sida. Og kanskje du kunne ha prøvd å fjerna litt av "korninga" på frontfangern (I midta) Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Fiks småfeilene og gjør den litt mer ekstrem! Skift farge, sett på decals etc. Når det er gjort, HoF! :pray Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Torres: veldig å som du roper HOF på moddene til Colle? altså en HOF modd skal være den beste modden du har sett på lenge, skal være minimalt med feil og samtidig se fet ut... ikke ta dette feil opp Colle, bilen er jævli fet, men HOF materiale tror jeg den er et stykke unna. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 hehe neida tar det ikke ille. syns ikke den er HOF selv. jeg vet jeg har et stykke igjen til jeg er så god. driver å mekker på en update nå. sliter med å få til en bra decal hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Torres: veldig å som du roper HOF på moddene til Colle? altså en HOF modd skal være den beste modden du har sett på lenge, skal være minimalt med feil og samtidig se fet ut... ikke ta dette feil opp Colle, bilen er jævli fet, men HOF materiale tror jeg den er et stykke unna. Jeje... Er bare noob jeg :) Så... Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 her kommer en update...fjerna side suget og prøvde meg på no lakk og decal...kommentarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Disse "flammene" eller hva det nå er, syntes jeg ikke passer inn.. Du burde ha en clean bil, men noen sponsordecaler på.. ;) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Disse "flammene" eller hva det nå er, syntes jeg ikke passer inn.. Du burde ha en clean bil, men noen sponsordecaler på.. ;) Enig der! :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 wOw! dette var digg bil! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 ok, skal se om jeg ikke mekker det i løpet av helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg