Anonym010101 Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Jeg trenger noen råd her. Jeg skal kjøpe nye høytalere i bilen, det jeg lurer på er om jeg skal kjøpe noen BRA mellomtoner til focaldiskantene mine, eller om jeg skal kjøpe hattehyllehøytalere?! Hva er best? Å ha et SKIKKELIG frontsett og subben baki? Eller: kun diskanter foran, 3 veis høytalere i hattehylla og subben baki? MVH Ole B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 kjøp noen mellomtoner du, så får du skikkelig lyd forran. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 "Skikkelige" og "skikkelige"... Kjøp det noen mellomtoner og delefilterer som er tilpasset til diskantene dine. Da får du riktigst tonebalanse i forhold. Finner du ikke mellomtoner/basser som passer til diskantene dine så kjøp deg et nytt komponentsett. Lappverk blir sjeldent bra hvis en ikke har tilstrekkelig kunnskap om T/S data og elementers oppbyggning. Lykke til! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 "Skikkelige" og "skikkelige"...Kjøp det noen mellomtoner og delefilterer som er tilpasset til diskantene dine. Da får du riktigst tonebalanse i forhold. Finner du ikke mellomtoner/basser som passer til diskantene dine så kjøp deg et nytt komponentsett. Lappverk blir sjeldent bra hvis en ikke har tilstrekkelig kunnskap om T/S data og elementers oppbyggning. Lykke til! Mvh Pål Peace out! :thumb m'm Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg