Tazte Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 hardcore86 skrev: heya... tenkte j skulle delta på db drag på gatebil på lør den 10.. men har likksom ikke helt peiling på regla..bygde egentlig ikke sterion min for db drag men var på max power treff på hamar ..å spilte jo så en fyr som drev me db drag, (som etter d han sa, så var sterioen hans sinnsykt bra) ble flau.. men har annlegg til under 10000.annlegget er ike bygd for at d skal spille så sinnsykt høyt men for å se bra ut..men lista er .. 2 profile 12" og to emphaser 12" drives av 1200w profile forsterker.. og en 1 f kondensator.. har ikke kvitteringer på en dritt.. så veit ikke helt hvordan d blir i dragen... har aldri deltatt før.. så lurte på en del regler.. er d lov til å stå på tomgang..å kan du sitte inni hvis du har hørselsværn.. må du melde deg på i forveien.. å hva slags klasse kommer j i. er d egen nybegynner klasse vil egentlig bare delta for å lære mer.. fint om noen svarer meg .. army boy 86 :pray Regler 2005: http://www.termpro.com/dbdrag/rules/2005/rules05.html Klasseoversikt: http://www.termpro.com/dbdrag/rules/2005/matrix.html Havner vel i Super street 1+ fordi du har to forsterkere (hvis ikke det er to monoblokker som er linket sammen med linke-kabel da havner du i Street B). Du kan sitte i bilen på eget ansvar, men får da ikke godkjent over 140dB. Det beste er å investere noen hundringser i en fjernkontroll. Eller du kan lage deg ett podium (litt pes før lørdag men). Kan melde deg på på konkurransedagen. Det finnes en rookie-klasse men den benyttes ikke alltid hvis det er få deltagere i den klassen. Håper du ble litt klokere. Siter -05 Vw Caravelle T5 2.5TDI -78 Fiat 126 -Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 snakker vel en annen klasse når han har 4 12" vel? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Skal vi slå opp flere partytelt ved siden av hverandre og skrive "bilstereoforumet" og bli fulle å ha det gøy i lag i helgen? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Morten Pettersen skrev: Skal vi slå opp flere partytelt ved siden av hverandre og skrive "bilstereoforumet" og bli fulle å ha det gøy i lag i helgen? hehe, vi har akkurat gått til innkjøp av ett 6x3 meter partytelt. Men det står montert her nede da, og skal være med til gatebil i september. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Zetec skrev: hehe, vi har akkurat gått til innkjøp av ett 6x3 meter partytelt.Men det står montert her nede da, og skal være med til gatebil i september. Du svarte ikke på spørs! Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Morten Pettersen skrev: Du svarte ikke på spørs! Jeg er vel blandt de som mener at fyll ikke hører hjemme sammen med biltreff. vel og merke forskjell på å drikke med måte, og drikke seg sørpa :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Zetec skrev: Jeg er vel blandt de som mener at fyll ikke hører hjemme sammen med biltreff. vel og merke forskjell på å drikke med måte, og drikke seg sørpa :D Jeg mener det samme, men det er forskjell på 12 øl + 20 prince og 2 kasser å en kartong Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Morten Pettersen skrev: Jeg mener det samme, men det er forskjell på 12 øl + 20 prince og 2 kasser å en kartong hehe, sant nok :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Tenkte jo mest på å sammle noen av de som er der fra forumet og bli kjennt med dem å hilse på. Ganske upersonlig å sitte med ett tastatur å ha en samtale/diskusjon. Men uansett så ser det ut til at det ikke blir så mange herifra! Så jeg kommer bort til deg en tur med en iskald en i handa å hilser på deg, Nils! Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Tazte skrev: Regler 2005: http://www.termpro.com/dbdrag/rules/2005/rules05.html Klasseoversikt: http://www.termpro.com/dbdrag/rules/2005/matrix.html Havner vel i Super street 1+ fordi du har to forsterkere (hvis ikke det er to monoblokker som er linket sammen med linke-kabel da havner du i Street B). Du kan sitte i bilen på eget ansvar, men får da ikke godkjent over 140dB. Det beste er å investere noen hundringser i en fjernkontroll. Eller du kan lage deg ett podium (litt pes før lørdag men). Kan melde deg på på konkurransedagen. Det finnes en rookie-klasse men den benyttes ikke alltid hvis det er få deltagere i den klassen. Håper du ble litt klokere. j har bare en forsterker da... en på 1200watt... er i armyn om dagen så er likksom litt pengelens for å si d sånn.. så alt er likksom bygd billig.. men bygd så d skal se bra ut.. j har som regel bra me ideer.. men har likksom ikke penger til å fullføre... men j kommer vell i street b.. siden j har 4 sub å en forsterker, og en kondensator.. har jo ikke no ekstra batterier heller.. blir d kø som faen for å komme inn me bilen i morgen tror dere.. kommer mellom 9 å 10 .. peace... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Hallo alle sammen som var på rudskogen! Fortell litt hvordan det gikk da! Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Morten Pettersen skrev: Hallo alle sammen som var på rudskogen!Fortell litt hvordan det gikk da! VARMT er vel det beste svaret... og masse folk og godt liv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 HE HE.... Det tror jeg på Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Jeg ble så solbrent at jeg ikke kan være i sola på en uke eller mer. Ellers ble det to andreplasser på meg, som jeg forsåvidt er fornøyd med :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Zetec skrev: Jeg ble så solbrent at jeg ikke kan være i sola på en uke eller mer. Ellers ble det to andreplasser på meg, som jeg forsåvidt er fornøyd med :) Hvor høy ble det med nye elementer? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg