morten pettesen Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 så det jeg trenger er pioneer pluss antenne og dab? jeg har pioneer deh-p7600mp Det jeg mente var att du trenger en pioneer dab tuner og en dab antenne. Så lenge du har pioneer spiller så tror jeg ikke at du kan bruke atter merke. Dette gjelder vel uansett merke egentlig Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordofdeath Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Så lange du kjører en norsk dab tror jeg egentlig det går fint! KJØP TING I NORGE Skjonner ikke hvorfor du kan forsvare de norske prisene paa anlegg... Er i USA paa 5 ukers ferie naa, og har allerede handla kofferten full av elektronikk... Betalte f. eks ca 6000 norske for en ny p5700DVD i butikk... Den koster i dag 10000 i norge... Ok, den stotter bare sone 1 filmer, og har stotter bare oddetallsfrekvenser, men hva gjor vel det?, jeg bestiller i allefall alle mine DVD'er i usa, Fraktfritt og billig. Hadde de norske prisene(har sikkert noe med avgifter og gjore) vaert omtrent de samme som resten av verden bruker, hadde jeg gladlig kjopt alt mitt i norge, men naar prisene er som de er, kan det heller vaere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg