m@ts Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Jeg skal nedover en tur fra fredags kveld til søndag men det blir bare for og se på for min del Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Reiser nok inn på torsdagen, men bar for å kose meg, og bytte dekk på en rx7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Eg kommer nok ,viss eg får bilen til å gå igjen..Med en blå skjerm og rødt panser på grå bil:D hehe Ellers kommer eg med eg an bil.... yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Jeg og noen kammerater kommer(3-4biler) på torsdan, blir til søndag... Detta blir vilt... Får bare håpe på bedre vær enn ifjord da :pray Siter Volvo 242 -81 B23et, Ny motor i vinter. Volvo 242 -78 B21a/B23et "Kjeksen". Vrak Om livet suger..ÖVERLADDA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ravenous Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 skal ikke se bort fra at jeg og dukker opp... dog enten i en citroën eller honda... sidetøs :deng Siter some people say that they dont drive fast, they fly low... I`LL BET MY ASS THEY DONT HAVE FLIGHT SERTIFICATION!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenn-Are Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 jepp jeg kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 bra å se at det blir en del volvofolk! men hadde vært knall om noen skrev åssen bil de kom i! specs(så sant det er noe å snakke om da) og hvem som tenker å kjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Prøver å komme meg dit i år også. Men det blir off-track i så fall... Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_volvo Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 jeg har planer om å dra dit. kommer i en svart wv boble. noen kompiser av meg skal kjøre. Siter volvo Harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 bra å se at det blir en del volvofolk! men hadde vært knall om noen skrev åssen bil de kom i! specs(så sant det er noe å snakke om da) og hvem som tenker å kjøre? De fleste har vel ikke noe å skryte av så da er det bedre å ikke si noe... og sikkert mange som bare skal se også (deriblandt meg) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Rekker ikke å få V8 volvoen på veien til nå men håper på å få den på veien til siste treffet! Men kommer nedover med en svart 245 med Team Blakk Motorsport i bakruta! ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 De fleste har vel ikke noe å skryte av så da er det bedre å ikke si noe... og sikkert mange som bare skal se også (deriblandt meg) :) hehe...! så sant som det går ann å si det... like greit for oss som ikke har no "værstinger" å holde munn tror j...! :) men men, selv om man ikke har no værsting, så kan man se litt på alt av det fine av biler (og :titties: ) som er der...! ;) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Kommer selvfølgelig, tar med masse hjul for å holde den fine aroman av gummilukt/røyk oppe :) "960" Kommer vel også i fra Kongsberg nå med chippa T5R motor ny stor Turbo og ny lakk :wave -I følge kildene mine, så kommer 960 med både 240'n og 960'n hans :) Detta blir bare rått !!!! :D Gleder meg til å se litt volvopower :) Personlig, så kommer jeg med en del alkohyler og godt humør. Skal sitte på med en kamerat som kjører svart rullemalt Opel omega :D hehe Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 hehe ja litt merkelig det der..en kompis av meg har nettopp fått inn 50liter "imsdal" fra spania! hehe en halliter av det og to poser tyrkisk pepper..da snakker vi HOT'n sweet! hehe er det beste det går an å drikke! blir så å si ikke bakfull!(er faktiskt ikke hb heller;)) men må ikke glemme det, gatebil handler ikke om dram og festing, men :titties: ! okeida BILER! eller i mitt/vårt tilfelle; VOLVO! bare "960" om kommer me s90? ellerneon som vet om flere? maxis eller evensen? gleder meg som en unge til "960"'s hvertfall! endelig få se med egne øyne skikkelig grombøsse! er jo ingenting sånnt å oppdrive i mitt område!:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 hehe. her går d mest i CB og mexicansk flybensin... :partyon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg