VolvoTore Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Hei! Skal nå bytte hjulbuer på den ene bilen min. Men så lurer jeg på, må kanten på den nye delen falses slik at den får "bretten" inn bak skjermen? Og eventuelt, hvilket verktøy skal jeg bruke til dette? Har tenkt til å lime skjermen med karosserilim, det har kanskje litt å si... Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 du falser kanten på bilen, og legger nye plåt delen oppi falsen. på med lim og sparkel ;) Edit: kjøp false tang, evnt luftdrevet fra biltema :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 du falser kanten på bilen, og legger nye plåt delen oppi falsen. på med lim og sparkel ;) Edit: kjøp false tang, evnt luftdrevet fra biltema :D Hvem selger falsetang? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 f.eks biltema. og sikkert mekonomen osv. würth kanskje? aner ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Håvard Skrevet September 4, 2024 Rapporter Share Skrevet September 4, 2024 Jeg skal bytte bakre hjulbuer, vurderer også falsing pga trenger "bretten" på innsiden for å sveise innerkjermen i. Er dette et godt grunnlag for å false, kontra sveise? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg