maaa Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 pen modd!!! men har sett de felgene før på en modd mener jeg og huske?? men du har sikkert org bilde!!! og nettingen din trenger litt skygge da.... Felga er fra et orginal bilde ja, stjeler ikke fra andre modds på seriøse modda som æ lage... :nono: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 BTW: Har du brukt kildene fra meg? :D Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 BTW: Har du brukt kildene fra meg? :D hehe.. jepp, var MYE til hjelp de bildene ja..!! Takker og bukker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Ser ut som moped johnny her ikke tar en spøk?:biker:biker:biker:wonder Det virket ikke som en spøk for meg, men ok.. Den nye versonen ble mye bedre :) Mangler nok litt skygge på nettingen ja.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 da va den ferdig.. :) Abselutt siste endring gjort på den nu.. Ferdig, Finito Finished... m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Veldig bra! Nå passet skyggen på panstret bil bygningen i bakgrunnen ;) Gummien på bakfelgen ser fortsatt litt rar ut.. Og nettingen er ikke helt 100%.. Speilene var litt snodige.. Med det er kanskje en ny trend? :op Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 hehe.. jepp, var MYE til hjelp de bildene ja..!! Takker og bukker... ;) NP! At all! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg