SierraCosworth350hk Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Her kan du legge ut bilde av din Renault. Så samler vi alt på en tråd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Gamle til en kompis av meg ![/img] Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Gammel tråd med lite bilder. Får tilføye noen da.. Bilde tatt av 70cs Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 lille leketøysbilen min:) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali I Hagen Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Tar av hatten for lakken, Hermanzen. Rått. Skal laste opp min TL snart. :afro Siter hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali I Hagen Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Yup, jeg er treeeeeeg. OBS !! Disse bildene har ikke blitt tatt av nåværende eier og tilhører tidligere eier. Grunnen til at disse har blitt opplastet er at bildene viser bilen med sommerdekk og frontleppe. Per dags dato er disse avmontert pga Kong Vinter i Bodø. Her er NY link: http://sajjadsa84.tripod.com/renualt/ Siter hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Nå har jeg aldri likt den vanlige R5'n, spinkel og lite fin. Men denne har fått meg til å endre mening. Er jo helt kanon tøff. Strøøøken. Jeg ville fått tak i en litt mindre potte som ikke stakk så langt ut, og kanskje vurdere å fjerne bakvindusviskeren? Rattet du har der så veldig bra ut, har vel ikke bilde av det? Må få meg ett nytt ett, litt hobbyløsning det jeg har nå Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali I Hagen Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Effektanlegget har jeg lenge vurdert å fjerne og etter planen skal det gjennomføres i løpet av våren. Lager altfor mye grom/støy lyd iforhold til det jeg opprinnelig takler. Særlig når symaskinen på 33 HK 1.1l ikke lever opp til lyd nivået. Å fjerne vindusviskeren bak er en smart idè, spesielt når den ikke fungere som den skal ! Ser på bildene dine hvordan du har gjort det, Hermanzen. Ikke dumt. I tillegg har jeg oppdatert med et bildet fra instrumentpanelet. Noe som jeg sterkt vurderer å gjøre noe med. Liker spesielt ikke det mellomrommet mellom girspaken og CD-avspilleren. Ønsker den "lukket". For eks slik som på GTE. Siter hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Tar rundt 2 minutter å fjerne bakvindusviskeren, og handle inn to stk propper. Brukte litt tid å finne ut hvor de selge de, men du finner det sikkert. Midtkonsollen er nok bare plugg and play. Men tror ikke du har festene v/Girspaken.. men finner sikkert en løsning på det, litt modifikasjoner.. 1,1 literen på 33hk er jo de neste kuleste motoren som du får til R5. Kjører man stil, kjører man enten "mest-hk" eller "minst-hk" Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Det var inte så många bilar här i denna tråden så jag får väl lägga in min också. :) Lite för stor kanske... :well Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Flere bilder på prosjektet mitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakonsenjr Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 har en renault 5 gte og en renault dauphine kan legge opp bilder av di xD skal snart ta noen nye :p Siter renault 5 gte 88 modell renault dauphine 1961 modell volvo 240GL 1986 modell mini morris 1969 modell så og si solgdt bmw 2002 1973 modell solgdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg