p10 Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Da er det min tur å legge ut bilder av senkingen min... Jeg byttet fra standard fjærer og dempere til KYB GR2 dempere og Cobra 40mm progressive fjærer. Jeg er kjempeforøyd med resultatet! Er kanskje litt vanskelig å se, men høyden ble redusert fra 21cm til 19cm. I tillegg har jeg montert costum upper mounts forran... Tror de bidrar til at den ikke er blitt knallhard, men fortsatt takler dårlige veier uten å hoppe og sprette bortover veien! Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 I tillegg har jeg montert costum upper mounts forran... Tror de bidrar til at den ikke er blitt knallhard, men fortsatt takler dårlige veier uten å hoppe og sprette bortover veien! Dei gir hjulene dine ekstra fjøringsvei.. Har du noen flere bilder da? Gjerne "helthets" bilder!. Ser jo ikkje så mye der ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnor Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Du kan også måle høyden etter ett par mnder. Den blir som regel litt lavere når du har kjørt en stund med di nye senkefjærene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Flere bilder kommer når jeg får vasket bilen! Den ser ikke ut for øyeblikket! :) Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 du må nok sage fjærene mer...ser jo ut som en offroader :aug: yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 FØR: ETTER: Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg