-Supraguy- Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Vel, nå har jeg bestillt! Endte opp med ASA US2-felger m/ Toyo Proxes T1R 225/45/17. RS4-felger er som Audifanatic sa....litt oppbrukte :-) Venter i spenning på pakken som jeg håper kommer denne uken! Hørtes bra ut. Fine felger det! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Ypperlige dekk, som holder på sine grep egenskaper, selv om dem begynner å bli litt slitte. Men herjing tåler dem dårlig ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Hiver meg på her jeg også! Sitter grufult godt på veien, både tørt og vått! Men det store minuset jeg fant med disse var at de slites veldig fort når du først begynner å herje med de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg