fluid Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Legger ut noen bilder av et byggesett jeg driver med innimellom, skal prøve å oppdatere etterhvert, ris/ros ønskes:) Her har jeg shavet dørhåndtak, camaro emblemer, lista under dørene og tåkelys foran. Liten test av hjul, felgene er 17" chrome allantes fra http://www.pegasushobbies.com. Test av motor, fra MB S600, passet faktisk ganske bra, måtte bare kappe litt i travers og bunnpanne:) Testfit av interiør, kommer fra Ferrari 348gtb. Lakkert i biltemas blå metallic hobbylakk. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 nice.. meget nice :) likte ikke helt MB motoren men.. hehe :) jaja.. smak og behag ;) ska du skaffe tilveie "viper" striper og eller?? (ser møøøøøje bedre ut med slike striper bare så du vet :) hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Fet den der!. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 cool:D flere bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 bilen din ser rå ut den,det er den fineste camaroen som er laget. holder selv på og bygger en camaro,det er en 1970 1/2 baldwin motion camaro. bilen er lakket i revell #31,mangler et siste lag utvendig,så kommer polish,baldwin motion decaler,klar lakk,wax,så lakkeres alle panel lines sort. har også igjen å lakkere den halvmatt sort innvendig,rundt vinduer og støt fangere skal også være halvmatt sort. har også igjen å lakkere motorrom,som skal være både rød og halvmatt sort jeg skal bruke orginal dekk/felger på min. slenger ut noen bilder av min også hvis det er greit. har lakket bilen under som de gjør det på bilfabrikken,kun oversprut med bilensfarge,ellers er det kun primer. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 tøff den der oter11:) hvor er det dere kjøper slike byggesett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 tøff den der oter11:) hvor er det dere kjøper slike byggesett? kjøper alle amerikanske biler fra usa,spesielt fra ebay. har sent deg en pm tidligere i dag. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 kjøper alle amerikanske biler fra usa,spesielt fra ebay.har sent deg en pm tidligere i dag. ja jeg så den ikke før jeg hadde sendt den andre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 oter11 du må slette noen pm'er!:D tok den her jeg!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 skjer det noe med bilen!?:) kom med masse bilder!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Takker for rosen, har dessverre blitt dårlig med oppdateringer, mye å gjøre ellers:) Anyways her er litt fler pics, nesten ferdig nå: lakkert vinduslistene mattsvarte interiøret ferdig, gadd ikke bruke så lang tid:) grill montert bakfanger og lamper montert nesten ferdig nå, mangler montering av bakstilling og eksos, samt lakkere panseret. Oter: ikkeno problem at du legger ut bilder, blir fet den der! Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 dette her ble jo kjempe bra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Har du modifisert interiøret/dashbordet mye? det ser ikke sånn ut originalt hvertfall. Det var penere enn det originale da, interiøret i disse bilene er ikke mye å skryte av irl. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Stolene og dash'n kommer fra en Ferrari 348 gtb, originale interiøret er litt kjedelig ja, hehe:) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 så mye du oppdaterer fluid. nesten dagli jo. hehe. bilen står på hylla fremdeles? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg