corollapower Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Heisann Fikk akkurat solgt gammle spiller'n(9600'n) men han som kjøpte den sliter med ekstremt med støy nå. Var med å satte den i og da lå phonoer kveila sammen med strømkabler baki og forskjellig så regna med at det var det som var problemet men i dag hadde han lagt nye phonoer og prøvd med de langt vekke fra alt som heter strøm men støyen er der ennå.. :aug: Fortoner seg som følger: "Hører" alt som skjer i spiller'n(cd-snurer og bytesporlyd osv.) og når en skrur volumet helt ned på 0 smeller det no j*****... Noen som har tips? Skal prøve å bytte å sette i 8600n min i morgen og se om det er spillern som har tatt kvelden :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Heisann Fikk akkurat solgt gammle spiller'n(9600'n) men han som kjøpte den sliter med ekstremt med støy nå. Var med å satte den i og da lå phonoer kveila sammen med strømkabler baki og forskjellig så regna med at det var det som var problemet men i dag hadde han lagt nye phonoer og prøvd med de langt vekke fra alt som heter strøm men støyen er der ennå.. :aug: Fortoner seg som følger: "Hører" alt som skjer i spiller'n(cd-snurer og bytesporlyd osv.) og når en skrur volumet helt ned på 0 smeller det no j*****... Noen som har tips? Skal prøve å bytte å sette i 8600n min i morgen og se om det er spillern som har tatt kvelden :mad: Dette har blitt tatt opp mange ganger her på forumet. Bruke søke mulightene litt mer. Jeg tror du bør bytte jordingspunkt, å tror det vil bli borte Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Når jeg prøvde min 8600 i den bilen i dag var all støy borte.. Brente jordingsbaner og reparasjon neste da eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg