Gå til innhold

Streetmeet Hamar får etterspill?

Ranger emnet

ThAMaZTeR

Anbefalte innlegg

Har fått e-post fra politioperativ seksjon på Hamar i dag, som er MINDRE fornøyd med arrangementet på lørdag, spesielt utviklingen, med en bileier som helte olje på dekkene sine for å lage mest mulig røyk.. De skriver ikke om noe annet i mailen, bortsett fra at de krever svar fra MEG (da jeg var så dum og snakket med politiet tidligere i uken ang tillatelse til å bruke plassen), på om dette var en del av arrangementet, om det var planlagt osv.. :P

Har skrevet svar, venter på tilbakemelding fra politiet.

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal nok greie å svare for meg og min egen del i hvertfall.. om de hadde giddet, kunne de stoppet det mye tidligere.. da hadde ikke det vært noe problem i det hele tatt, det skrev jeg også i mailen...

har også sendt en tilbakemelding til kommunen forresten..

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir noe tull så får man få tak i dem som drev med den olja..så får dem fikse opp det.. for dem kunne faen meg holdt seg hjemme istedenfor å komme på streetmeet.. slik oppførsel ødelegger jo bare.. MEN polititet hadde jo som du sier muligheten til å komme å stoppe alt mye mye mye før.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ganske over stokk og stein til tider der ja! Var der selv med bilen.

Da jeg skulle krysse veien var det en tosk med S13 200sx som holdt på å kjøre meg ned fordi han kom i 80++, ser jeg han igjen kommer han til å ryke på en kraftig høyre :fuckme2:

Men ihvertfall, mye harsadiøs kjøring til tider ja.

Gikk vel litt VEL fort til tider der, uten at jeg skal nevne nick her på forumet...

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider