drturbo Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Noen som veit hvor mye et tomt AScona B karosseri veier? Helt bart uten dører og alt annet? Jeg skal lage rotisserie til bilen min, slik at den kan snus rundt, og så et sted på nettet en som brukte 2 motorbukker, og deter jo genialt!! Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 spennte en kadett c coupe opp i to motorbukker, gikk fint det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Ja, det funker sikkert fett det. Mitt karroseri er helt ribbet nå, og det er slik at jeg kan løfte det i endene. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 da jeg henta det enne chassyet mitt var vi fire mann som bar det, ikke så veldig tungt nei. går nokk med to motor bukker ja, må vell modes litt men like vell Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Det høres bra ut. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg