Gå til innhold

Simons?

Ranger emnet


St|gs

Anbefalte innlegg

Okei.. Er det det same til 8v som til 16v? Jeg fikk vite at det fantest til 8v men ikke til 16v da, men vist det er det same så..

 

 

Er ikke helt sikker..har en liste hjemme over alle typer biler simmons har effektanlegg til, lista er i Bilextra katalogen. Skal sjekke jeg,så gir jeg beskjed om det er til din bil eller ikke! yodude

Ride it like you stole it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten Skyy,, ser du kommer fra gaupne.. det er der bilen min er gått før:) kjøpte den i påska.. han jeg kjøpte den med tror jeg faktisk hadde en billiste som ligna litt på din :cool: mener i allefall han sa han hadde hatt en vectra 2000, å at han skulle ha seg en accord etter han hadde solgt opelen:)

-95 Vectra A 2,0 16V :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå å ser i katalogen til bilxtra,, her står vectra A 2,0i 16V, men det er kun årsmodell frem til 92! damndamn

Noen som har ett forslag til hva jeg kan velge i steden for, vist det ikke er råd å få tak i?

De på verkstedet her sa de lett kunne få tak i supersprint da,, men synest det blir litt dyrt (kansje) :cool:

-95 Vectra A 2,0 16V :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten Skyy,, ser du kommer fra gaupne.. det er der bilen min er gått før:) kjøpte den i påska.. han jeg kjøpte den med tror jeg faktisk hadde en billiste som ligna litt på din :cool: mener i allefall han sa han hadde hatt en vectra 2000, å at han skulle ha seg en accord etter han hadde solgt opelen:)

 

Var nok meg du kjøpte bilen av morph Går alt bra med den eller? planer om modifisering??

Seat Leon cupra tdi4

Accord 2,0 exi

Vectra 2,0 16v -95 (Solgt)

Manta GSI -86 (Prosjekt)

Vectra 2000 4x4 -89 (Solgt)

Ascona A -72 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. kunne tenke meg det ja:) joda, det meste går bra med bilen,, kun en å annen småting,,, er hull i eksosen nå da:rolleyes: Så jeg tenkte jeg skulle kjøpe effektanlegg,, å så har jeg bestilt greenfilter.. så det er ikke den store modifiseringen enda,, men kanskje etter hvert:cool:

Men når skiftet du olje sist? slika et jeg vet når jeg må skifte..

og når var regreima skifta?

-95 Vectra A 2,0 16V :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifta olje rett før du fikk han, vet ikke helt hvor mye han hadde gått da men.. Reg.reima var skifta på 115000 tror jeg, den var skifta rett før jeg fikk den. tror du kan kjøre 120000 mellom hver register skift. Hvordan går de med den kamaksel føleren, fungerer de som de skal? Har forresten et Focal K2 frontsett som jeg skal selge som er tillpasset vectra, bare ta kontakt om du er interessert :popcorn

Seat Leon cupra tdi4

Accord 2,0 exi

Vectra 2,0 16v -95 (Solgt)

Manta GSI -86 (Prosjekt)

Vectra 2000 4x4 -89 (Solgt)

Ascona A -72 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I manualen står det nok at du kan kjøre 120000km, men i ettertid har Opel fått mye trøbbel grunnet motorhavarier pga registerhavari.

Derfor har dem endret skifteintervallen til 60000km.

Dette er da spesielt viktig ved mye småkjøring, da reimen belastes mye mer da.

Ved mye langveiskjøring holder reima noe lengre, da den ikke utsettes for så mye slittasje, men likevel er det lurest å bytte den ved hver 60000 kjørte km.

Bare synd det koster endel da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå å ser i katalogen til bilxtra,, her står vectra A 2,0i 16V, men det er kun årsmodell frem til 92! damndamn

Noen som har ett forslag til hva jeg kan velge i steden for, vist det ikke er råd å få tak i?

De på verkstedet her sa de lett kunne få tak i supersprint da,, men synest det blir litt dyrt (kansje) :cool:

 

Fra kat og bakover skal det være samme på alle vectra 2000. Hvis ikke kan du uansett kjøpe deg rør og bøyer og en bakpotte fra simons. litt mer arbeid, men en billig og fortsatt holdbar løsning. Du vil ikke merke noen forskjell på simons og supersprint på den bilen uansett.

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifta olje rett før du fikk han, vet ikke helt hvor mye han hadde gått da men.. Reg.reima var skifta på 115000 tror jeg, den var skifta rett før jeg fikk den. tror du kan kjøre 120000 mellom hver register skift. Hvordan går de med den kamaksel føleren, fungerer de som de skal? Har forresten et Focal K2 frontsett som jeg skal selge som er tillpasset vectra, bare ta kontakt om du er interessert :popcorn

 

Okei.. Den kamakselføleren har jeg skifta, så det fungerer som det skal

:) angående frontsettet så skal jeg tenke på det,,, har du en pris? :rolleyes:

-95 Vectra A 2,0 16V :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår