mr.jenssen Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Et litt snodig sp.mål: kan noen fortelle meg hvordan jeg vet forskjell på høyre og venstre frontlykt?? Det er en lang historie, so don't ask me why.... Ser man det på mønsteret i frontlykta? Står det merket noen plass og jeg bare har glemt å ta på kontaktlinsene? På forhånd takk!!! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Vet ikke om det e forskjell på høyre å venstre lykt.... På mine me klart glass, nye fra NBS, e det ikke forskjell. (trur Æ) Det e parklys-pære på høyre sia... Sedd forfra.... på bægge Sånn va det på de gamle me sort kors i oxo. Uorginale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Kjøpte nettop ny lykt , fikk da beskjed hos forhandler at disse er like på begge sider .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Flotters! Takk for hjelpen! -Lasse- Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg