stigare Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Lager en egen tråd om dette siden det sikkert er MANGE som tok en del bilder. Dette ble jo et knalltreff! Legg ut bilder og film her folkens! yodude HER KAN DERE SE DE JEG TOK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 HALLO? Må da være flere som tok bilder? film? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Max power tok da bilder ;) Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Noe info på den helt til høyre? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Slik ser veien der nede ut nå i dag.. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 http://home.no.net/bilpics/P6250034.JPG Fyyy i satan så rå sier jeg bare. Noen som har noen film eller specs på den? http://home.no.net/bilpics/P6250013.JPG Og til denne har jeg bare en ting og si. HEHEHEHHEHEHEHEEHHEHEHEEHEHEHEHHEHEHEHEHEH Gromme felger må jeg si. passa til restn av bilen. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Legg merke til hvordan den BMW'n matcher den fine Santana'n ved siden av :P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Legg merke til hvordan den BMW'n matcher den fine Santana'n ved siden av :P AKKURAT derfor jeg måtte ta det bildet. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Helios: og de bildene ble tatt etter det var ryddet bort søppel :P hehe. var der på natta da det bare sto 2 poltibiler der og alle hadde dratt. da var det umulig å ikke kjøre på masse dritt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Jeg så at det var rydda ja.. stakkars dem som hadde den jobben.. men jeg dro faktisk ned dit for å rydde.. men da var det alt gjort.. jævla synd at folk ikke kan gi faen i å kaste søppel overalt.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Lager en egen tråd om dette siden det sikkert er MANGE som tok en del bilder.Dette ble jo et knalltreff! Legg ut bilder og film her folkens! yodude HER KAN DERE SE DE JEG TOK Lettere sagt enn gjort det kompis... fikk opp følgende på siden: Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data. Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere. This user has reached his transfer quota for today. The website is temporary unavailable. :aug: Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Lettere sagt enn gjort det kompis... fikk opp følgende på siden: Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data. Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere. This user has reached his transfer quota for today. The website is temporary unavailable. :aug: hmmmz... jaja.. skulle nok hatt litt bedre plass der ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 hmmmz... jaja.. skulle nok hatt litt bedre plass der ja.. hvor stor plass tar bildene? kan hende jeg kan hoste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelz Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 for oss som ikke var der hadde det vært STYGGSVÆRT om det ble slengt ut noen bilder, Stig are, få ordna opp i sia di a!! Siter Opelz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 http://photobucket.com/albums/v94/oshim/Streetmeet_hamar_15_06_05/ Sålangt en del av mine.. er nok ganske overflod av VAG bilder der men.. Det kommer flere etterhvert.. er bare så lei av å uploade til Photobucket :aug: akkurat nå. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg