Gå til innhold

Bestått praktisk førerprøve

Ranger emnet

PorscheFreak

Anbefalte innlegg

Den praktiske førerprøven ble bestått Torsdag 13. Mars 2003. Omkring 9 tiden om morgenen. Så nå er det porsche kjøring på gang.

Det er godt å ha lappen, føler meg fri! ;)

Jaja.. *lete febrilsk etter bil*

Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;)

---

(x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann)

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PorscheFreak

Hehe, driver ikke med slikt.

*kjøre pent*

Ikke enda nei, men slapp av det kommer...

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jackass

Ikke enda nei, men slapp av det kommer...

Begynner den dagen du merker diffbremsen i en fuktig rundkjøring, så skal du prøve det litt mer, så litt mer, så lit mer, så merker du at det ikke er så alt for mye purk, så gir du gass , mer gass, toppfart osvosvosv:D

Porschen din er foresten en (etter min mening) stygg versjon av Starion...... Samme bremser, make grafs i motoren visstnok og en del mer dill... Porsche stjeler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Begynner den dagen du merker diffbremsen i en fuktig rundkjøring, så skal du prøve det litt mer, så litt mer, så lit mer, så merker du at det ikke er så alt for mye purk, så gir du gass , mer gass, toppfart osvosvosv:D

Porschen din er foresten en (etter min mening) stygg versjon av Starion...... Samme bremser, make grafs i motoren visstnok og en del mer dill... Porsche stjeler! :)

Jeg vet det er mange som syns bilen min er fæl, men jeg liker den selv og det er (etter min mening) det som betyr noe. Kjøreegenskapene er fine, og den har ikke så altfor stor motor, fin førstegangsbil i mine øyne.

Men ikke alle kan ha like meninger om alt :)

Og hvordan vet du at det er Porsche og ikke Mitsubishi som stjeler? Når kom den første starionen? Den første Porsche 924en kom i 1975.

---

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by le0n

Grattis :) Men hadde reknet med at du var en middelaldrene mann jeg egentlig, som hadde oppfylt guttedrømmen med Porsche.. Hehe :)

Takk for det. Hehe, guttedrømmen er en Porsche 911 GT2, så vi får håpe den blir oppfylt en gang.

Og nei, jeg er ikke en middelaldrene mann, har såvidt begynt guttedrømmene mine jeg :)

---

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider