B230ft Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 etter jeg satte på hvite blinkere forran, måtte jeg jo ha oransje pærer i blinker'ne..men er jo ikke så fint når den oransje pæra lyser hele lykta oransje selv når den ikke blinker! så det jeg lurte på, bør jeg bruke vanlig sort sotespray, eller Biltema's "Chrome Look" spray? brukte chromen på sideblinkerne, men syns ikke det lyst så godt gjennom..la kansje litt godt på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Finnes det ikke blanke pærer som lyser gult? Mener å ha sett dette på en del biler, blandt annet mercedes. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym010101 Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Slike pærer får du kjøpt hos bilxtra eller en lokal cd cardic forhandler:D (osram pærer) MVH Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Jepp, det stemmer, de heter Osram Diadem tror jeg... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym010101 Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Jepp, det stemmer, de heter Osram Diadem tror jeg... Jepp, korrekt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 har ikke fått tatt blinkerene fremme før i kveld..her ser dere forskjellen; ikkeblink før: ikkeblink nå: blink nå: http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/IMG_0831.jpg håper dette kan være til inspirasjon til andre som er ute etter en billig løsning;) budsjett: sideblink 10kr blink forran 15kr biltema's chrome look ca 40kr vet ikke hva diadempærer koster, men er snakk om noen 100lapper!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 vet ikke hva diadempærer koster, men er snakk om noen 100lapper!? tror Torshov tar 249,- for en pakke med 2 stk i Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 pluss de på sidene..her er det snakk om en drøy 50lapp... men valget er jo fritt;) har du krystall glass i lykta er jo diadem et selvsagt valg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yokishima Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 hva? Koster kun sideblink med park kun under 100kjr== Hvor da? Biltrema er jo dyrere!!?? Siter Volvo 740GL -87 335.000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yokishima Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 me again.. Beklager maset, men hvor får dere tak i dette så billig?? Biltema er jo disse "dyre" Takker for tips Bor i Bergens distr. Takker for tips, god sommer alle! Siter Volvo 740GL -87 335.000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg