mono Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Som tittelen sier, på mandag skal kjerra opp på bukk og gjennomgå en kirurgisk operasjon ;) nemlig bytte av dempere og fjører. Han som skal hjelpe meg med jobben sa at det trengs ett spesial verktøy for å løsne demperene i toppen av dempertårnene? var innom meca og hørte med dem om de hadde men der fikk jeg bare til svar at dette måtte jeg lage selv, eller evt. låne på ett verksted. dere som har senket mk3'ene deres, har dere måtte skaffe dette spesialverktøyet eller går det ann og jukse seg rundt med vanlig verktøy? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Spesialverktøy?? Jeg brukte en ringnøkkel (eller hva det heter) og så må du ha en vanlig umbraco dings til toppen. Var ihvertfall sånn jeg gjorde . Mulig dem har spesialverktøy for dette på verksteder, men er ikke nødvendig det altså :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 altså, det går med vanlig verktøy! vi brukte bare en liten meisel eller noe slik. Så hvis du er litt oppfinnsom får du det til :D Jeg bytta alt uten spesialverktøy:D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Bruk muttertrekker det fungerer. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Det går uten, men det er utrolig kjekt å ha en slik: Har det på biltema Gjør ting mye enklere. Kan lage en slik om du sveiser to muttere sammen og sager ut et spor. Har også brukt en fastnøkkel som var saga litt i for at det skulle gå. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Bruk muttertrekker det fungerer. Brukte det samma på min fungerer bra det, prøvde med vanlig skralle, men den gikk bare rund og rundt, mutteren løsna bare ikke.. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Muttertrekker er krem, og tennplugg-pipe!! :D Er ganske langt gjengeparti der, så du trenger en lang pipe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg