74_vw1303s Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Har laget meg kickepaneler i glassfiber, og har tenkt å lime de fast til metallet i bilen. Hvilken lim kan jeg bruke? (bør være mulig å få de løs om det skulle bli nødvendig) Siter http://www.regenstadt.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Har laget meg kickepaneler i glassfiber, og har tenkt å lime de fast til metallet i bilen. Hvilken lim kan jeg bruke? (bør være mulig å få de løs om det skulle bli nødvendig) PL400 bør funke greit.. blir ikke steinhardt, så går an å skjære løs med tapetkniv. Men vær litt obs, dette er kraftige saker, så det sitter meget godt fast. Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Har laget meg kickepaneler i glassfiber, og har tenkt å lime de fast til metallet i bilen. Hvilken lim kan jeg bruke? (bør være mulig å få de løs om det skulle bli nødvendig) Skru de heller fast med vinkler/patentbånd el.l og legg en pakning mellom kickpanelet og karosseriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Har laget meg kickepaneler i glassfiber, og har tenkt å lime de fast til metallet i bilen. Hvilken lim kan jeg bruke? (bør være mulig å få de løs om det skulle bli nødvendig) Bruk en type MS-polymerlim. Eller Sicflex, Tec7 osv. som noen ynder å kalle det. Kraftig, vannfast og overmalbar fugemasse. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Bruk en type MS-polymerlim.Eller Sicflex, Tec7 osv. som noen ynder å kalle det. Kraftig, vannfast og overmalbar fugemasse. Mvh Dag Johansen Da kandu hvertfall glemme å få det ut igjen uten å ødelegge lakken, men sitter godt gjør det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg