Wheelman Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Har kjøpt meg DVD-spiller med skjerm til bilen, og som sikkert noen vet så er det litt jobb å få montert dette så det ser bra ut med tanke på alle kabler og lignende... Lurte derfor på om det er noen firmaer (helst på østlandet) som påtar seg å montere sånt.? Jobber såpass mye for tiden, så det hadde vært fint å få sendt det bort hvis det skal bli gjort før sommeren er over... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 hva er det som skal monteres og i hva slags bil? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 hva er det som skal monteres og i hva slags bil? Denne skal monteres i en BMW E36 touring... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 viss jeg ikke tar veldig feil kan det bli et helvete fordi fjerner man den orginale spillern er det masse som plutselig ikke funker fordi det går signaler igjennom spillern til hjernen. så jeg er ikke helt sikker om jeg vi ta på meg jobben. viss det ikke stemmer så er det greit. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Kan ta det jeg, hvis det ikke haster før Gatebil Rudskogen, hilsen BMW mekanikker og bilstereoinstallatør. Har kjøpt meg DVD-spiller med skjerm til bilen, og som sikkert noen vet så er det litt jobb å få montert dette så det ser bra ut med tanke på alle kabler og lignende... Lurte derfor på om det er noen firmaer (helst på østlandet) som påtar seg å montere sånt.? Jobber såpass mye for tiden, så det hadde vært fint å få sendt det bort hvis det skal bli gjort før sommeren er over... Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Kan ta det jeg, hvis det ikke haster før Gatebil Rudskogen, hilsen BMW mekanikker og bilstereoinstallatør. Hvor holder du til da..? Ca pris..? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg