PoloDude Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Kan noen fortelle meg merket på skjørtene sine og hvor mange cm de bygger ned fra kanalen? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Et rieger infinity er 140mm på det bredeste(i høyden) så om du trekker fra bredden på kanalen så får du vel ca hvor mye det bygger Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Kan noen fortelle meg merket på skjørtene sine og hvor mange cm de bygger ned fra kanalen? det er ju gansk relativt til vilket merka du velger.....men sånn generelt skulle jeg tippe på fra ca 1 till 5 cm..... Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Takker for svar. Er ute etter tre kriterier for skjørt. 1.Jeg skal syntes det er pent (selvfølgelig) 2.Det skal ikke bygge for mye ned av praktiske årsaker 3.Det må bygge så mye/lite ned at det er i symetri med front og bakfanger, ellers syntes jeg det blir styggt. Men det blir ikke i sommer alikevel, men ville bare høre. Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Takker for svar. Er ute etter tre kriterier for skjørt. 1.Jeg skal syntes det er pent (selvfølgelig) 2.Det skal ikke bygge for mye ned av praktiske årsaker 3.Det må bygge så mye/lite ned at det er i symetri med front og bakfanger, ellers syntes jeg det blir styggt. Men det blir ikke i sommer alikevel, men ville bare høre. du kan jo hvis du liker litt lapping bare kutte den litt og lime den på igjen for å korte ned på avstanden, gjorde dette på min, ble endel sparkel etterhvert men det gikk nå til slutt :P ble ca 1,5 cm lavere på nederste delen, nok det til å få det bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Lite sannsynlig at jeg vil kutte og sparkle. Bare the real deal som gjelder. Ikke no sparkel på denna bilen.... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg