Gå til innhold

kjøp og salg

Ranger emnet


volvo242TIC

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, vil bare først si at jeg fulgte tråden fra Ris & Ros delen og endte opp her (phuu). Og jeg sitter kun igjen med ett spørsmål....

 

 

CrZy_T : Er du en slags hobbymoderator batman, eller er du kun den vanlige kverulanten i gata?

 

No offence

 

Jeg er en person som hater å bli overvelmet av salgsannonser 100 ganger mer enn dere liker å klage over den nye kjøp/salg-delen. Hvis jeg ønsker å se annonser for alt folk ønsker å selge så leser jeg rubikksidene i avisen/tekst-tv eller så leter jeg opp annonsersider/nettauksjoner på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha DOT COM!

 

uansett så er hele forumet helt føkka nå.. går du på off topic forumet, kan du skrive side opp og side ned om hvilket nummer du har i snusboksen din, eller gjette navnet på en bil utifra motorspecs. men hvis du spør om noen fikk med seg en som ble slått ned på en konsert for et par dager siden, da blir tråden slette helt uten forvarsel!

 

å forumfolka reagerte på at de ikke fik inn mer en noen kroner på doneringsopplegget..!? haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en person som hater å bli overvelmet av salgsannonser 100 ganger mer enn dere liker å klage over den nye kjøp/salg-delen. Hvis jeg ønsker å se annonser for alt folk ønsker å selge så leser jeg rubikksidene i avisen/tekst-tv eller så leter jeg opp annonsersider/nettauksjoner på internett.

 

åssen bil har du? eller har du bil i det hele tatt!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor driver du å lager kvalm her ine på volvo forumet da!? er jo en volvo-editor som så å si alle roser opp i skyene,(jeg mener også han gjør en nydelig jobb) så hvorfor skal DU(som verken kjører volvo ELLER er editor) komme her å ekkle deg til!?

 

Jeg er ikke på noe volvo-forum. Jeg poster nå på volvo-delen av bilforumet.net. Begynner å bli rimelig lei av å forklare dette nå: *starte kassettspiller* Grunnen til at jeg klager er at volvo-delen også kommer opp på Nye innlegg. Da kommer alle nye posts opp og det inkluderer volvo-delen. *stoppe kassettspiller*. Skal dere absolutt selge ting overalt så benytt qxl.no, finn.no, ebay.com eller det volvoforumet til volvotore elns. Administratorene på dette forumet (dette gjelder da alle underdeler av forumet) ønsker ingen kjøp/salgs-annonser inne på selve forumet. Dette må du da enten akseptere og prøve å finne en løsning som alle er fornøyde med, eller finne deg et annet sted å selge tingene dine. Klaging og masing tror jeg funker dårlig, tviler stort på noen av administratorene gidder å følge med på disse trådene lenger da det ikke kommer noe konstruktivt ut av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ja så derfor er du admin's lille rompslikker å forteller forumbruker'ne at de er fy-fy å kjøpe/selge her inne..

 

greit nok..men vær så snill å slutt å lag kvalm her inne!du snakker o mat alt skal være så konstruktivt, hva konstruktivt kommer utav deg!?

 

(en ting til, jeg er ikke første som komenterer dette, men volvo er jo så å si et eget forum ine på bilforumet.net, som som er både positivt å negativt. det positive er at brukerne her BRUKER forumet, volvo-delen riktignok..her forteller de om erfaringer,opplevelser, ønsker og alt mulig annet! også når de ar et prob med bilen, der de trenger noe nytt av deler..)

 

og de som bruker denne nye tråder funken, tror ikke de egentlig tenker så veldig over en K&S anonse i og med de egentlig ikke ser etter noe spes alikevel! vil du se et golf prosjekt går du inn på vw, vil du se på et vlvo prosjekt, gåpr du inn å ser på volvo..

 

og de aller fleste her inne har "sitt" merke, da jeg tviler STERKT på at en volvo-frik flipper vinkel om han må bla forbi 3-4 tråder for å lese et svar på hans tråd..samme gjelder alle andre merker..!?

 

menmen stå på! må nesten ønske deg lykke til, ettersom du skal lese ALT på ALLE merketrådene, og ALLE modellen..STÅ PÅ!

 

(ps. stakkar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit nok..men vær så snill å slutt å lag kvalm her inne!du snakker o mat alt skal være så konstruktivt, hva konstruktivt kommer utav deg!?

Jeg har ihvertfall gjort en del forsøk på å få dere som kjøper og selger mye her til å komme opp med forslag som kan gjøre den "kjøp og salg"-modellen til en løsning både dere og admins kan være fornøyd med. Det eneste jeg har hørt fra deg er klaging.

 

(en ting til, jeg er ikke første som komenterer dette, men volvo er jo så å si et eget forum ine på bilforumet.net, som som er både positivt å negativt. det positive er at brukerne her BRUKER forumet, volvo-delen riktignok..her forteller de om erfaringer,opplevelser, ønsker og alt mulig annet! også når de ar et prob med bilen, der de trenger noe nytt av deler..)

Jada, men selv om Volvo-delen prøver å være veldig uavhengig av resten av forumet så må de følger de få reglene som admins setter. Se det litt i sammenheng så må Norge følge EØS-regler, uansett hvor mye Norge prøver å være uavhengig. De er fortsatt en del av EØS og må dermed følge dems regler. Hvis mange her sitter med delebiler og mye reservedeler så kan de jo bare legge ut på kjøp/salg at de har en delebil.. så vet du med en gang hvem som har ting du trenger i stedet for at du må vente på at folk svarer her.

 

og de som bruker denne nye tråder funken, tror ikke de egentlig tenker så veldig over en K&S anonse i og med de egentlig ikke ser etter noe spes alikevel! vil du se et golf prosjekt går du inn på vw, vil du se på et vlvo prosjekt, gåpr du inn å ser på volvo..

Jeg er ute etter å få med meg generelle tips og triks når det gjelder alle biltyper. Selv om jeg bare har 1 bil nå, så betyr det ikke at jeg kommer til å eie denne i all fremtid og jeg har jo selvklart vært borti bekjente med andre biler (vet ikke åssen du gjør det, men jeg velger ikke venner utifra åssen bil de kjører). Ved å få litt kjenskap til vanlige feil på andre biler så stiller jeg også sterkere til å hjelpe folk senere. Det som da blir totalt uinteresant for meg og alle de andre som bruker "Nye innlegg" er hva folk prøver å selge.

 

menmen stå på! må nesten ønske deg lykke til, ettersom du skal lese ALT på ALLE merketrådene, og ALLE modellen..STÅ PÅ!

Gjør nok ikke det, leser det som virker interesant utifra tittelen sånn som de fleste andre gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du vet hvordan det såkalte kjøp og salg fungere også, så har du noe i mot å dele oppskriften på å legge ut ting for salg slik at vi kanskje kan begynde å bruke det ??

 

Vist det funker :rolleyes:

 

Er temmelig lei at alle sier vi må sette oss inn i det.. Men det er lettere sakt en gjort..

 

Fortell oss oppskriften da.. (må ha oppskrift også vet du.. er ikke bra nåk med en knapp man trykker for Legg ut anonse)

 

Eller like greit selge volvo deler på volvo delen. Det er så enkelt at det går ikke and å bli enklere..

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe HEEELT enig med deg! hvis volvo folk kunne ha solgt volvodeler i fred på volvodelen av forumet hade jo alt vært helt finfint..menmen..jeg ser andre også roer ned diskusjonen om detta, så tipper jeg også trekker meg tilbake..

men det skal da sies at jeg har fint lite til overs for en del her inne..å ingen av de kjører volvo( ihvertfall ikke som jeg har fått med meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du vet hvordan det såkalte kjøp og salg fungere også, så har du noe i mot å dele oppskriften på å legge ut ting for salg slik at vi kanskje kan begynde å bruke det ??

- Trykk på "Kjøp og Salg"-knappen øverst på siden

- Trykk på "Ny annonse"

- Velg om du skal selge eller om du ønsker å kjøpe

- Velg kategorien det passer i

- Så er det bare å fylle ut info og legge ut bilder (fra lokal harddisk), velge hvor lenge annonsen skal ligge ute og legge til noen ord som søkemotoren skal prioritere.

 

Dette går det jo ikke an å gjøre feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med stor fare for å sette noen følelser i brann og sinne her bruker jeg den smilien jeg synes passer best for dette emnet:

 

:usuck:

 

Om dere ikke nødvendigvis er enige med det CrZy_T sier er det han som har de beste argumentene her, face it, don´t loose face!

 

 

Jeg ville ikke si noe om emnet før jeg hadde prøvd det, og det har jeg gjort. Les om det hvor denne saken først startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

all cred til admin gutta, for at de gidder å drifte forumet... men syns de kanskje kunne høre litt mer på hva brukerne vil...

 

nå jeg surfer på volvo forumet vil jeg ha alt av volvo der, Kjøp og salg oxo... da er det lettere å finne det, samt selge... da alle volvo huene er på ett sted...

i verste fall, lag en egen volvo kategori under K&S, så slipper man å søke kuke rundt halve K&S.... har ingen problemer med å forstå layouten på K&S, så den tekniske er biten er helt ok for min del...

 

når det gjelder off topic, er det jo bare 50% offtopic... får jo kun lov til å poste bil relaterte ting der.. off topic er vist ikke off topic slik det andre steder... får jo til og med fingern får båt posting...og dette er da iallefall motor-relatert...

 

men som sagt, syns ikke at admin gutta gjør en dårlig jobb..eneste som ergrer meg er at de ikke kan høre på hva brukerne vil når det gjelder K&S... har iallefall intrykket av fleste parten syns det er ok med K&S på hvert underforum....

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i verste fall, lag en egen volvo kategori under K&S, så slipper man å søke kuke rundt halve K&S.... har ingen problemer med å forstå layouten på K&S, så den tekniske er biten er helt ok for min del...

Så lenge alle som selger volvo-stash skriver ordet volvo blandt de 10 ordene man vil at søkemotoren skal trigge ekstra på, kan du bare bruke denne linken . Dette er det fantatiske produktet av et søk etter volvo på "kjøp og salg".

 

når det gjelder off topic, er det jo bare 50% offtopic... får jo kun lov til å poste bil relaterte ting der.. off topic er vist ikke off topic slik det andre steder... får jo til og med fingern får båt posting...og dette er da iallefall motor-relatert...

Grunnen til dette var at for ca. 2 år siden så ble det VELDIG off-topic der. Folk skulle selge sofan sin eller poste bilder av katten sin og off-topic-delen av forumet var det med desidert mest bruk. På et så stort forum som dette så kan man ikke snakke om alt mulig piss, det har man vg-nett sitt forum og blink osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår