ALJ_GSi Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Leste gjennom mer eller mindre hele reglemanget for db drag på dbdragracing.no men fant ikke noe om batterier så vidt jeg så. hvor mange batterier kan jeg bruke når jeg stiller i street b? takk takk.. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Leste gjennom mer eller mindre hele reglemanget for db drag på dbdragracing.no men fant ikke noe om batterier så vidt jeg så. hvor mange batterier kan jeg bruke når jeg stiller i street b? takk takk.. Det er kun lov med ett batteri i street B. Det finnes også begrensninger på hvor stort det kan være i fysisk størrelse. Husker ikke nøyaktig nå, men det står i reglene. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Max 1 batteri og maks 1F kondensator. Batteriets størrelse kan ikke overstige 13110cm3 og må være lokalisert på bilens orginale batteriplass. (batteripolene regnes ikke med i volumet) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 så kjedelig da.. hvilken klasse havner jeg i viss jeg har 2 batterier da? (1stk 15" sub) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 så kjedelig da.. hvilken klasse havner jeg i viss jeg har 2 batterier da? (1stk 15" sub) Kommer ann på hvordan ting er montert, men Street C er vel å anta. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 da får vi kjøre ett batteri nå først så får jeg heller legge opp med rele når jeg får tid. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg