Gå til innhold

Shark z-1000 forsterker, greit?

Ranger emnet

Appelsin

Anbefalte innlegg

Skal kjøre

Bak :2 Koaksial - toveis - passiv 150w høytalere

Foran: 2 Koaksial - toveis - passiv 180w høytalere

Sub: 1000w sony xplode

Det er jo ikke delefilter i denne forsterken , men får jeg dele filter til suben som er fungere bra?

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=18664251&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=22470

Nå:

Bmw 316I Touring e30

Eldre:

.:.3xAprilia rs

.:.Honda Camino

.:.Suzuki Tsx

.:.Yamaha dt

.:.Vespa Bravo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det at design og dilldallfunksjoner som ikke har relevans til forsterkerens evne til å gjengi musikk det heletatt fremheves gjør meg skeptisk.

Se på sikringa, bare den er grunn nok til å utvise stor mistro.

Og db-målere? Jøsses! En Termpro koster vel ca 10000, det å tro at en da kan implementere en seriøs db-måler på en undermåls forsterker er bare tøv fra ende til annen.

Kort sagt; kjøp deg heller noe skikkelige greier, som tross alt ikke behøver koste allverden.

Dessuten trenger du her en 5kanaler.

Noe som passser ypperlig for deg og som med letthet banker fantasiwattene fra den foreslåtte 4kanalern er en Lil`Wonder II LW5.830. Mer info og bilde her.

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, de DB målerene er vel heller noe som sier hvor mye forsterkeren dytter ut i forhold til hva den klarer. ( 0 DB) er da relativt høyt på hva den klarer,

Hei! Jeg tror ikke det er så veldig bra løsning! Jeg prøvte selv å kople til en sub, men det ble nesten kun diskant som kom ut av elementet, så du bør nok nesten bare bruke denne på vanlige 6x9 eller komponentsett! Mvh Einar Opstad

dette tyder ikke på at forsterkeren leverer de tallene den skal. hehe.

kjøp noe annet du :)

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du er ute etter en billig forsterker, så har jeg en 4 kanals GAS forsterker liggende...Den er HELT ny vant den i en konkurannse, men har ikke bruk for den, så den er ubrukt...er 4x75w rms mener det er delefilter på den(kan sjekke i morra). Fant den i en svensk nettbutikk for 1500, du kan få den for 800 hvis du vil...+frakt

Dani

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten trenger du her en 5kanaler.

Noe som passser ypperlig for deg og som med letthet banker fantasiwattene fra den foreslåtte 4kanalern er en Lil`Wonder II LW5.830. Mer info og bilde her.

Går god for denne saken. Jeg å Dag monterte denne i Jaguaren til gammelen å den var MEGET bra. Å prisen er jo egentlig bare latterlig. TAKK GUD FOR AT DET ER KOMMET ETT SKIKKELIG BRA MERKE SOM IKKE KOSTER ALT MAN EIER Å HAR HER I LIVET :pray

yodude

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider