Gå til innhold

Nokia 5210 til salgs

Ranger emnet

vwgolf2

Anbefalte innlegg

nå selges den!!

Pent og lite brukt WaveBlue Nokia 5210 !

Selges uten sperre og uten abb. Kvittering følger med fra jeg kjøpte den!

Lader er med + div bøker og papirer som jeg fikk med!

Pris uten abb i butikken (http://www.mobilland.no og på http://www.kelkoo.no ) : 1750,-

Siden denne fremstår som ny og helt feilfri/ripe fri så tenkte jeg på en pris ett sted mellom 1100-1300 ett sted!

Send PM hvis du er int. eller har spm! Jeg svarer så fort så mulig!

:D :D :D

(slenger med ett bilde jeg tok akuratt!)

mer info om telefonen : http://www.nokia.no/mobiltelefoner/5210/

:)

post-1085-13804851026403_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

hmm.. ingen? :( :( hehe.. pris er til for å diskuteres! bare send PM så kan vi se hva vi får til! :D

ps: nevnte jeg at dette er den ultimate "mekke telefonen" ? denne tåler og dette ned i motorrom og bli klaska i betongen! (satt litt på spissen ;) )

Det ekke satt på spissen, en kompiss av meg kjørte over sin, funker fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Det ekke satt på spissen, en kompiss av meg kjørte over sin, funker fett.

La igjen min på taket av bilen jeg,ikke smart,etter en liten stund hørte jeg det var noe som rullet over taket,tenkte ikke noe mere over det før en liten stund etterpå!da kom jeg på mobilen.kjørte tilbake igjne,fant mobilen på veien,var ca 10-15 meter unna da jeg så den lå der.den så jo ganske hel ut,men så kom det 2 biler rett etter hverandere og kjørte over den, litt surt,for denn tålte ikke det gitt.den ene bilen var en slik stor 4 hjulstrekker opel av noe slag!ja ja.bruker en sliten gammal mursten nå.

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

da har jeg en telefon til deg :D :D :D

ja,det er mulig det,hviss du selger den for toppen 50 kr,for mere gidder ikke jeg og bruke på en slik telefon igjn!he he,som sagt tidligere.det er en skikkelig møkkafon.he he.håper du får solgt den snart da!:D :D :D

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider