vwgolf2 Skrevet Mars 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2003 nå selges den!! Pent og lite brukt WaveBlue Nokia 5210 ! Selges uten sperre og uten abb. Kvittering følger med fra jeg kjøpte den! Lader er med + div bøker og papirer som jeg fikk med! Pris uten abb i butikken (http://www.mobilland.no og på http://www.kelkoo.no ) : 1750,- Siden denne fremstår som ny og helt feilfri/ripe fri så tenkte jeg på en pris ett sted mellom 1100-1300 ett sted! Send PM hvis du er int. eller har spm! Jeg svarer så fort så mulig! :D :D :D (slenger med ett bilde jeg tok akuratt!) mer info om telefonen : http://www.nokia.no/mobiltelefoner/5210/ :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2003 ja forresten; jeg svarer på SMS også..hehe nr mitt er 92 23 80 47 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 hmm.. ingen? :( :( hehe.. pris er til for å diskuteres! bare send PM så kan vi se hva vi får til! :D ps: nevnte jeg at dette er den ultimate "mekke telefonen" ? denne tåler og dette ned i motorrom og bli klaska i betongen! (satt litt på spissen ;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Originally posted by vwgolf2 hmm.. ingen? :( :( hehe.. pris er til for å diskuteres! bare send PM så kan vi se hva vi får til! :D ps: nevnte jeg at dette er den ultimate "mekke telefonen" ? denne tåler og dette ned i motorrom og bli klaska i betongen! (satt litt på spissen ;) ) Det ekke satt på spissen, en kompiss av meg kjørte over sin, funker fett. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 synd å si det men det er en møkka telefon ! (bortsett fra at den tåler litt) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 yeah yeah! skal bare prøve og få solgt den jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by CrZy_T Det ekke satt på spissen, en kompiss av meg kjørte over sin, funker fett. La igjen min på taket av bilen jeg,ikke smart,etter en liten stund hørte jeg det var noe som rullet over taket,tenkte ikke noe mere over det før en liten stund etterpå!da kom jeg på mobilen.kjørte tilbake igjne,fant mobilen på veien,var ca 10-15 meter unna da jeg så den lå der.den så jo ganske hel ut,men så kom det 2 biler rett etter hverandere og kjørte over den, litt surt,for denn tålte ikke det gitt.den ene bilen var en slik stor 4 hjulstrekker opel av noe slag!ja ja.bruker en sliten gammal mursten nå. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by D-1 .den ene bilen var en slik stor 4 hjulstrekker opel av noe slag!ja ja.bruker en sliten gammal mursten nå. da har jeg en telefon til deg :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by vwgolf2 da har jeg en telefon til deg :D :D :D ja,det er mulig det,hviss du selger den for toppen 50 kr,for mere gidder ikke jeg og bruke på en slik telefon igjn!he he,som sagt tidligere.det er en skikkelig møkkafon.he he.håper du får solgt den snart da!:D :D :D Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 er jo ingen møkka telefon...? kanskje designet ikke er pent men den tåler mye og meny funksjonene er helt greie... :cool: løp og kjøp folkens!! :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 SOLGT!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg