JBT Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 håper noen kan komme med forslag... har en volvo 460gle... aldri vert noen feil med den... men nå har girkassen tatt kvelden...men det virker mer som overføringen eller noe siden problemet er bare på revers og førstegir... problemet er: når motoren sviver(er igang) får jeg ikke giren i revers, når jeg kjemper den i gir(revers, kommer det en for j**lig lyd...skiping av tannhjul og til slutt et smell.. ide den går i reverse) når jeg først har fått den i revers får jeg den ikke i 1.gir igjenn,,,, da er det samme j**velskapen om igjen. men det morsome er at hvis jeg slår av motoren girer den helt perfekt! :) i alle gir. hørres dette rart ut eller har noen en ide om hva det kan være? giroverføring eller noe? nå om dagene må jeg daue bilen når jeg skal i revers å 1.gir, noe som er ganske plagsomt( men jeg vil ikke herpe mer på tannhjula. kom me forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 to ting. Juster clutchen eller bytt clutchen. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBT Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 clutchen er ikke gåen.... kan det være utløserlageret på clutchen?hvordan finner jeg ut det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg