Gå til innhold

Østfold: Street Meet 16 juli på SmartClub

Ranger emnet


prizma

Kommer du?  

51 stemmer

  1. 1. Kommer du?

    • Ja
      34
    • Nei
      18


Anbefalte innlegg

Noen som er med på et nytt treff, siden det forrige var meget vellykket?

- ikke politi

- fete biler

- bra vær

- fine forhold og god plass

 

Ja, 16 Juli klokken 19.00 altså!

 

EDIT: endrere tittelen slik Jackpot "satt," og håper de som reagerer på tittelen, nå kommer på treffet yodude :)

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er med, kunne gjerne tatt det før for min del! :D

 

Da gjorde jeg til 19 istedet for 20, som det var før, er enig i at vi kunne kommet tidligere, var ikke lenge solen var oppe..

:bump

 

så forresten deg på treffet som var, AMG-roadster det du har? 0-100 på 5,9 sec orginalt? med snurre.. ikkesant? - send meg PM du :P så slipper vi tørrpraten :offtopic

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit og ha ett nytt streetmeet på samme sted med 1.5 ukers mellomrom! Tror også at det vil komme et mindre antall folk når det kommer så tett på... Bedre å vente noen uker å la det være noen treff andre steder etter min mening...

hæh? hvis folk var fornøyd med meetet kan det vel gjentas? tipper det kommer MER folk når de hører hvor lite stress det var der sist. 5 uker er jo lenge

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi kan ikke ha det så tidlig. da er bilen min hos lakkern, og jeg må være med! synes det ørtes bra ut å ha det etter gatebil jeg!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæh? hvis folk var fornøyd med meetet kan det vel gjentas? tipper det kommer MER folk når de hører hvor lite stress det var der sist. 5 uker er jo lenge

 

Er helt enig i speedy, blir litt tett med streetmeet. Hvis man har for ofte meet, så blir det kjedelig. Da er det heller bedre at man tar det sjeldnere, så blir det heller fler folk på det meet. Men hvis det blir meet så skal du ikke se bort i fra at jeg kommer, og ja jeg kommer da fra oslo.

Drive corsa is cool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yodude Jeg er med uansett når\hvor!! (Helst ikke mer en 3 timer unna Oslo da..):D
'

 

positiv holdning! det liker vi:D

 

vi trenger streetmeet så ofte som mulig folkens.. det er jo artig! streetmeet er en fin måte å bruke lørdagskvelden på, ikke bare sitte hjemme og glo høl i tv`n ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir SmartClub i Råde, klokka 19. Den 16 Juli, så får de som vil komme, og de som vil sutre elelr sture over at det er for tidlig/sent, de får bli hjemme..!

 

Det er om sommeren det skjer, det er om sommeren man skal ha treff!! :boxing

 

'

 

positiv holdning! det liker vi

 

vi trenger streetmeet så ofte som mulig folkens.. det er jo artig! streetmeet er en fin måte å bruke lørdagskvelden på, ikke bare sitte hjemme og glo høl i tv`n

 

Åsså er det et sinnsykt bra sted å treffes på, det er midt mellom halden/oslo, god plass, ikke noe politi (denne gangen) og alt er forhåpentligvis bare bra.. :pray

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok ingen som avlyser fordi du skal på ferie, men greier du å dra igang no før møter jeg opp. trenger jo ikke ha sinnsvake tilstander på HVERT meet. kunne godt dratt på meet en gang i uka jeg. blir jo alltid no fun cruising og det er stadig fler biler som blir ferdige.

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår