BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 noen som vil modde femmern min?. det jeg tenkte på var to ting. Den ene var å sette på E60 M5 felger, og M.Pakke. pluss senking. Den andre var å sette på alpina hjul, alpina striper på siden, og fronten. kan noen fikse det for meg? er i tvil om hva jeg skal sette på i sommer, så jeg vil se hva som bli best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 ...bumb... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Alt for små bilder! helst bilder som er 1024x768 og oppover, så kan folk sikkert gjøre det! Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Åja. prøvde å gjøre det større, men det var ikke akkurat lett etter jeg la de ut på nettet igjen. da krympet de ned til org. størrelse. men kan ikke photoshoppguruene klare det på photoshoppen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 da blir bildene veldig kornete... Best om du tar større bilder.... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Okei. jeg har ikke så mye peiling på det da, men hvordan skal jeg endre bildestørrelsen på kameraet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 I en meny vil jeg tro. Type kamera har du ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Canon digital ixus v2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 ah ;) bra kamera det! Er bare å bla i menyen så finner du det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Der vettu. der klarte jeg å sette den på M. 1024X768 som du sa. da skal jeg ned å knipse noen bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER_LOVE Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Der vettu. der klarte jeg å sette den på M. 1024X768 som du sa. da skal jeg ned å knipse noen bilder.. hmm..hvor blir d av bildene da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Jeg polerte bilen i går med den nye Autoglym for svarte/mørke farger. har ikke hatt tid til å fikse noen bilder enda, men det kommer i morgen, eller senest fredagen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vovvov Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Husk ! ikke ta bilder av bilen i motlys da, det blir ikke særlig bra. Med mindre du kan supplere med ekstra belysning selv. Ungå blitz, såfremt du ikke bruker softbox, lett å få reflex i lakken. Og helst med lysa avslått!? Mvh. en fotograf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 hehe, okei. det har seg nå slik at vi har sendt med sønnen vår digitalkameraet til USA, og han er der i 1 mnd. så om 1 mnd skal dere få bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg