Gå til innhold

Toyota MR2 Neuspeed Ed. av MeSs

Ranger emnet

MeSs

Anbefalte innlegg

Original:

http://www.autogaleria.pl/tapety/img/toyota/toyota_mr2_1999_03_b.jpg

Mod:

neuspeedmr2.jpg

Har satt på Volk racing felger, brusha front og sideskjørt, satt inn ic, clean neuspeed stripe på siden, lakka carbonvinge bak (wingswest 3d vingen)..

Min første mod etter laaang tid uten skikkelig skjermkort :)

Kommentarer og tips mottas med takk!

Mvh

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jg er blind, men hvor er vingen festet??

wingswest vingen er festet på midten, altså bak førersete :P hehe..

Takk for alle kommentarene hittil!

Supraguy: Hvordan får jeg "spinneeffekt" da? valgte den effekten for at man sku se de tøffe felga bedre..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supraguy: Hvordan får jeg "spinneeffekt" da? valgte den effekten for at man sku se de tøffe felga bedre..

MeSs

Så her:

Marker frem felgen. Gå til Filter > Blur > Radial Blur og sett Amount til ca 10-14. Bak: Marker bakfelgen. Gå til Filter > Blur > Radial Blur og sett Amount til ca 18. Nu gör du ett nytt lager (Ctrl + Shift + N). Gå till Fill og fyll med vit. Sedan Filter > Render > Clouds. Sett Opacity till ca 90 %. Nå tar du ereaser tool og tar bort "röken" där det inte ska vara. Klart :) !!!

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser noen feil, gidder du si hvilke? det er jo bare en som er nevnt...

Du altså! :D

Vell:

- Felgene er litt på tryne. (Beklager)

- Sideskjørtet ser ikke ut til å passe. Det har ingen avrunnet kant som forteller meg et den sitter fast. Den bare flyr over bilen på en måte.

- Rompa er uklar, så hvorfor er ikke spoileren det?

- Den stripa på sia ser meget falsk ut. Ser bare ut som om at den ligger over bilen, og ikke på...

(Beklager slakten, men det var et ønske fra X-ecutioner)

Stå på! :boxing

X - Chrysler Neon 2.0i LE

-x - Neon Lys

-x - Racing Trekk fra USA

-x - Racing Girkule & Pedaler

-x - Bolt Annlegg (Torture tested)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du altså! :D

Vell:

- Felgene er litt på tryne. (Beklager)

- Sideskjørtet ser ikke ut til å passe. Det har ingen avrunnet kant som forteller meg et den sitter fast. Den bare flyr over bilen på en måte.

- Rompa er uklar, så hvorfor er ikke spoileren det?

- Den stripa på sia ser meget falsk ut. Ser bare ut som om at den ligger over bilen, og ikke på...

Greit nok, felgene er vel vi fleste enige i... Sideskjørtet mener jeg sitter 100% bra, så uenig der... Spoileren er jo uklar, bare ikke såå mye, fordi den ikke er så stor. Stripen på siden, mener jeg sitter dritbra, så vi er nok uenige i det meste ja... Får høre hva andre syns;)

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider