Zetec Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Da er jeg snart igang med bussen, skal bare få kjørt den til sørlandet først. Bussen er en gammel Volvo, som har fått nyoverhalt motor og "nye" dekk. Så nå går den som en klokke. Det som vel og merke skal gjøres med den er at all innredning skal UT, den har stått ubrukt i noen år, så det lukter ikke så bra :web Og like greit egentlig siden jeg likevel ville endre litt på måten den var innredet på. Så da skal vi til med ny innredning, nye vinduer noen plasser. Og ikke minst en ny farge på utsiden damndamn Så det blir vel litt rustpussing i den forbindelsen. Bilder finner dere her: http://mondeo.bilteknikk.net/Utgangspunktet Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 russebuss? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 russebuss? Nei, den tiden er over for lenge siden for min del. Blir nok mer en turbuss, til å bruke til å reise på tur, Gatebil, dB-drag, osv. Den har pr dags dato 11 seter, 9 sengeplasser, kontor, kjøkken, bad/wc og lager. Og jeg skal vel rigge den slik at den har: 8 seter, 5-8 sengeplasser, kontor, kjøkken og bad med do og dusj. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Hehe. "Safety First AS" yodude Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Hehe. "Safety First AS" yodude Ja, man kan jo begynne å lure :hammer Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 du vil ikke kjøpe en 32" subwoofer, siden du snakker om db-drag? 8.000kr, så får du subben min, 2.0 farad digital kondensator og kassen. 1 av 3 i norge! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 du vil ikke kjøpe en 32" subwoofer, siden du snakker om db-drag?8.000kr, så får du subben min, 2.0 farad digital kondensator og kassen. 1 av 3 i norge! hehe, stiller foreløpig bare i street a klassen jeg, og der er ikke den subben tillatt. Og bruker ikke kondensator i dB-drag. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Regner med at du vet du må ha førerkort kl D selv om du bare har 8 seter i den? Ser ut som du har noen timer foran deg på det prosjektet der hvertfall... Er det front eller hekk motor i den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Regner med at du vet du må ha førerkort kl D selv om du bare har 8 seter i den? Ser ut som du har noen timer foran deg på det prosjektet der hvertfall... Er det front eller hekk motor i den da? Ja, jeg er klar over det med førerkortet :) Og om det er front eller hekk, vel ingen av delene, den står i midten :D Og noen timer vil det nok ta ja, hehe. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Ja, jeg er klar over det med førerkortet :) Og om det er front eller hekk, vel ingen av delene, den står i midten :D Og noen timer vil det nok ta ja, hehe. Det er bra, kjedelig og legge ned mange timer for så og finne ut at du ikke har lov til og kjøre den... ;) Men siden det ikke er hekkmotor så blir det vel plass til en bil bak da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Det er bra, kjedelig og legge ned mange timer for så og finne ut at du ikke har lov til og kjøre den... ;) Men siden det ikke er hekkmotor så blir det vel plass til en bil bak da? Ja det er plass til det, men vet ikke om jeg har lyst til å bruke en slik løsning. Mister mye plass da. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 det med do/dusj er en veldig dårlig om den skal brukes som festbuss! mange ustødige som ikke treffer skåla kan fårekomme, og den lukten som blir etter en 2-3måneder vil jeg ikke tenke meg. men om det er en bil som bare skal brukes til "rolige" hendelser er det jo kjekt, slipper å eventuelt betale for do/dusj da.. :) Siter Opel Ascona 1.3S 1981mod Opel Vectra 2.0i 1990mod [x] Opel Vectra 2.0i 1991mod (vraket) [x] Opel Omega 2.0i 1987mod (vraket) [x] Volvo 244DL B19 1980mod (vraket) [x] VW Golf 2 1.6 1985mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Tøft! Hvor er bussen fra?? Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 dritstilig prosjekt, håper dere gjør det orntelig! lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 dritstilig prosjekt, håper dere gjør det orntelig! lykke til Takker :) Vi har ganske god tid på oss, så blir ikke noe hastverkprosjekt hvertfall. og til Kristom: Bussen blir ikke noen festbuss. Til avz: Bussen er i utgangspunktet fra setesdalen, men står nå i østfold, skal hjem igjen til sørlandet så fort som mulig. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg