aka_stian Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Har lyst til å bytte ut speilene på bilen. Sett bakfra så stikker de så voldsomt ut. Ser greit nok ut forfra. Lurer på om det er noen andre alternativer enn m3 speil. Alle biler kjører jo rundt med disse for tiden. Kom gjerne med linker. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Har lyst til å bytte ut speilene på bilen. Sett bakfra så stikker de så voldsomt ut. Ser greit nok ut forfra. Lurer på om det er noen andre alternativer enn m3 speil. Alle biler kjører jo rundt med disse for tiden. Kom gjerne med linker. hehe jeg satt faktisk å så på speil til passaten i går kveld, bare satt å så litt hva som var liksom.... hehe jeg fant dissse på autospar da.. http://www.autospar.no/show.asp?page=goxdb000[00361].html om de vil passe no særlig på passaten vet jeg ikke, har sett passater på nette me m3 speil å syns jo egentlig det var litt stilig, men de går veldig langt ut da, ganske store de å, samt at som du sier så er det veldig vanlig. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Tja. Likte bedre disse fra autospar: Men det står at man må ha adapter A for montering, 4 polig. Noen som vet hvor man finner adapter A? Fant bare adapter B til 35i b4 (http://www.autospar.no/show.asp?page=goxdb000[00361].html ) Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 er enig med stian her, likte de bedre.... Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Værsåsnill a...ikke sett på M3 speil på en Volkswagen :P Jeg har iaf aldri sett en BMW med Volkswagen speil ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Jeg må ha spiel med elektrisk justering, snakk om herk. De er svindyre :o Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Dare to be different.. Runde kromspeil.. eller boblespeil eller noe :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Værsåsnill a...ikke sett på M3 speil på en Volkswagen :P Jeg har iaf aldri sett en BMW med Volkswagen speil ;) Er nettopp derfor jeg leter etter noen alternativer. Likte de jeg fant på autospar, men finner ingen adapter til de. Noen som kan hjelpe til med det? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg