Dirty Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 var og kikka på en golf 4 i dag. og tenkte jeg skulle handle. men den har en liten feil. Når den står på tomgang så pendler den bittebitte litt fra 900 til 940 rpm kansje... noen som har peiling på hva detta er? Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Hmm...Var det en bensinbil...? Vet det "ofte" er problemer med spjeldhuset på de bilene... (les: dyrt) Men behøver ikke være noen big deal...Kan godt bare være en sensor.. (Det var ikke AC-kompressoren som gikk av og på da, den går jo ikke hele tiden, og tomgangen dropper litt når den starter...?) Må nesten ta en diagnose.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 ja en 1.6 bensin. trur ikke ac kompressoren gikk nei. hvor mye penger er det snakk om? han som skulle selge hadde vært på verksted med den, der hadde de snakke om lamda sonden kansje var gal? takker for svar:) Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Samme problemet på min bil.. Er en tempratur føler som er gåen.. Ikke store utgiftene.. Husker ikke helt prisen, men er rundt 200,- tror jeg.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Ahh, takker å bukker... fikk et bilde av bling-bling her men:) skal hente bilen til fredag, gleder meg sykt! yodude Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 sleng ut noen bilder av bilen a tommy:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredde1972 Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Samme problemet på min bil.. Er en tempratur føler som er gåen.. Ikke store utgiftene.. Husker ikke helt prisen, men er rundt 200,- tror jeg.. Hey Chr|s, vet du hvilken temperaturføler det er snakk om? Jeg har samme problem med tomgangen på min 1998 mod Golf... Jævli irriterende og jeg finner ikke ut "how to fix it" :eek: :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg